Mooi horloge! Die opgelegde indices, kast en bezel lijken op de foto’s in ieder geval erg mooi afgewerkt.
Ik vind hem heel gaaf. En voor € 2.500,- ook interessant. Voor de nieuwprijs niet…
De Girard Perregaux Laureato is eigenlijk een beetje een grail van mij.
Eén van de allermooiste horloges die ik ooit zag.
Jammer dat er geen fijnafstelling op de gesp zit
Ik vind deze Bell en Ross een home run
Ik vind 'm mooi! Genoeg eigen gezicht en iets anders dan gemiddeld in deze prijsklasse.
Das idd wel jammer ja! Zou voor die prijs ook wel moeten kunnen eerlijk gezegd.
Brunott in Rotterdam heeft ook een collectie B&R liggen.
Ik vind het niet direct een aantrekkelijk horloge maar hij heeft wel een smoel.
Ik ben zelf gegaan voor de Maurice Lacroix Aikon
Ik vind hem ook erg geslaagd. Niet heel origineel maar wel
Leuk. Alleen niet voor die prijs. Nadat seiko tijdens baselworld de prijzen opgeschroefd hebben. Lijkt wel of al die swiss merken die in de range van 1-4 K zaten. Opeens naar 4-8K range gaan.
Tja, Vraag is groter dan het aanbod…ik wacht ook al een maand op mijn ML Aikon. Kan nog wel een maandje bijkomen…
Deze zag ik vandaag op abtw voorbij komen:
Misschien klein beetje off topic, maar vond t te weinig om nieuw topic voor te openen, maar wel passen in type horloge waarmee dit topic geopend is
Ik vind met deze modellen dat Bell & Ross een beetje van hun geloof afstapt. Ben er geen fan van.
Ik heb deze zelf gekocht één maand geleden. Ik ben er fan van! Draagt ook super leuk! In het echt is deze horloge nog mooier dan op foto.
Foto? Ben wel benieuwd!
Graag foto’s !!
Ja. Gewoon ja. Nu wat meer filmpjes gezien en nu is het definitief: Ik wil er één…