De ML krijgt best veel commentaar op het AP geinsprireerde design, maar wat vinden we van de nieuwe B&R?

De ML krijgt best veel commentaar op het AP geinsprireerde design, maar wat vinden we van de nieuwe B&R?
Ze hebben toch gewoon hun eigen B&R draai er aan gegeven. Ik zie het probleem hier iig niet.
Deze vind ik (veel) minder mooi. Ik vind hem -denk ik- wel origineel genoeg.
Ik vind hem best wat hebben. Echter kan ik niet zo goed wennen aan vierkante horloges (op mn G-Shock na )
Zo vind ik de TH monaco ook verschrikkelijk.
Hieronder een opsomming van wat ik er allemaal mooi aan vind:
Ik vind dit ook wel een eigen horloge. Maar als je wil discussiëren over invloeden zie ik eerder een Nautilus in de kast en band.
Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van Bell & Ross. Doe mij er maar een op rubber!
Denk dat t nautilus achtige bedoeld wordt?
Als de eerste afschrijving achter de rug is lijkt het me wel wat
Vind het ook een beetje een Cartier Santos
Deze is al iets minder vierkant…
Nou… Eigenlijk best geslaagd vind ik.
Ik vind hem erg geslaagd Nu wachten op de 2de hands markt
Mijn inziens genoeg eigen smoel om niet door te gaan voor alleen een namaak AP of ander merk…
Zoals die ML die je aan het passen was
Zoals ik zei geeft B&R zn eigen draai aan. Geen 1 op 1 hommage ofzo. We kunnen ook gaan overdrijven, ergens je inspiratie of stijl elementen vandaan halen is natuurlijk niet erg.
Yep maar deze is wel een stapje hoger lijkt me…ga hem toch eens bekijken in het echt als ik hem kan vinden ergens
Hij heeft wel weer facet geslepen schakels, wat me ook aan RO doen denken.
Je hebt rond en vierkant. Niks er tussenin
Ik zal je de details de dag na een pittige rijsttafel besparen
Heb net even de filmpjes bekeken maar dit is toch wel een erg leuk model van B&R !!