Vanmiddag rond 13:00 uur een aardige TNT-dame aan de deur met een stevige envelop uit de VS: mijn B%R Demineur is binnen. En zoals vaker met enveloppen van buiten de EU: zonder gedoe bij de douane!
Snel uitgepakt en omgedaan. Eerste indruk: “Zo, wat een lange band!” En dat denk ik niet vaak! Het hele horloge is stevig, licht en erg helder. Het is een soort kruising tussen een Omega Seamaster Cosmic 2000 en een Sinn EZM: breed-uitlopende bandaanzet, plat met een plat glas, heldere contrastrijke aflezing, zoals de Omega. Licht (want quartz) en niet te groot (40x40 mm) zoals de Sinn.
Menno
@Daan010 en louis/bnootens: precies! Met zo’n vierkant ding maak je me helemaal niet blij! Dit -uitlopende (!)- model wil nog wel. Als je op de B&R-site kijkt, staat 'ie helemaal onderaan. Het is alles vierkant en lomp dat de klok slaat.
Wat een prachtige, rustige toolwatch (tu)
Een vleugje PO, maar toch heel eigen, en mooier, IMO. Typisch trouwens dat hij ook een bezel parel heeft op 6. Eigenlijk onlogisch als die in het donker het startpunt moet duiden?