Een succesvol ontwerp (van een ander wel te verstaan ) een eigen draai geven, ā¦
Schatplichtig aan de IWC Ocean of beter gezegd aan Porsche Design.
Een succesvol ontwerp (van een ander wel te verstaan ) een eigen draai geven, ā¦
Schatplichtig aan de IWC Ocean of beter gezegd aan Porsche Design.
OK, dit horloge lijkt, volgens mij, erg op de:
En het is niet de eerste keer dat ik hen weet āhommageā brengen aan geslaagde designs uit het verleden.
En daarmee in een keer zowaar een aardige BR-03.
Yep, zeer geslaagd, ik moet het toegeven
En daar kom ik binnenkort graag nog even op terug met een āincomingā
ik zeg: bel ff met Bell&Ross ipv hier je verontwaardiging te uiten.
ik word hier zo moe van zo langzamerhand dat gezemel over een horloge dat lijkt op een ander horlogeā¦
ja, ze hebben allemaal wijzers (behalve de digitale ) en geven allemaal de tijd aan.
Ja, het gaat hier inderdaad wel vaak over horloges, nu je het zegtā¦
Gek dat we hier een heel forum over vullen.
Sharp as a knife!
Zeg, ik ga binnenkort naar Bunnik, en neem mee terug?..
Sorry, te flauw, ik weet het.
Ik denk dat het een kwestie van tijd is dat Apple ze allemaal aanklaagt vanwege a) schending van het lettertype van de digitale horloges of b) het gebruik van een scherm/glas in de horlogekast met als doel het beschermen van het uurwerk en betere afleesbaarheid.
Immers, ja, het werd al wel eerder gebruikt, maar pas sinds Apple het deed werd het cool en gemeengoed.
Dit doet mij eerder denken aan een willekeurige Sinn duiker. Daar hoor je echter nooit iemand over?
Ik zie de vergelijking niet⦠De vierkante kast is juist typisch Bell & Ross in mijn ogen, de wijzerplaat vergelijking vind ik ook wel meevallen⦠Maargoed ieder zijn mening.
Je slaat de spijker op zān kop!
Bell&Ross heeft de vierkanten kast inderdaad āeigenā gemaakt, je ziet de kast en je denkt direct aan B&R.
Als je de oude Seiko Fieldmaster ziet dan zie je dat er delen van het ontwerp al eens gebruikt werd. Toen met een kleiner formaat en te combineren met een compas, een een digitale klok of een hulpmiddel om afstanden op kaarten te bepalen.
En ja alles is al eens langsgekomen en je moet niet steeds het warme water heruitvinden.
Wat ik wou zeggen is dat B&R er dikwijls in slaagt om een goed ontwerp te recycleren in een nieuw ding dat mooi is. In dit geval zal het ze waarschijnlijk terug lukken.
Het zal waarschijnlijk goed verkopen want het zijn juist die punten die ik ook knap vind in de eerder genoemde horloges.
Ik begrijp niet dat sommigen in de aanval gaan in deze post. Ligt het aan het gebruik van het woord āhommageā of zo?
Het was geen aanval. Zoals gezegd, een mening. Overigens vind ik het een lelijk horloge Ook een mening, donāt shoot meā¦