Bell & Ross Only

Hij is binnen!

Overgenomen van @Teddiesch, bij deze bedankt :smiley:

12 likes

Mooi en tijdloos! Proficiat en veel plezier met nieuwe uurwerk.

Mooie flieger :ok_hand:t3:

Très bon!!

En binnen :partying_face:

26 likes

Mooie aanwinst man!

1 like

Thx, bijzonder design en draagt erg comfortabel.

Nieuws van Bell&Ross, de BR-03 ana-digi in het al eerder gebruikte Patrouille de France thema. 100 stuks à €4200. Leuk dat ze weer eens een ana-digi uitbrengen.

https://www.bellross.com/eu/en-gb/BR-03-Type-A-Patrouille-de-France

7 likes

Rustig hier. Aan de speciale edities die ze uitbrengen kan het niet liggen. Gotta catch 'em all :hatched_chick:

https://grailwatch.com/products/grail-watch-4-alain-silberstein-bell-ross-trilogy-box-set-pre-order

5 likes

Ik zal dit topic een klein schopje onder de kont geven:
Ik heb eindelijk de trekker overgehaald. Ik heb een BR03-92 diver besteld.
Het is een horloge wat ik al heel lang op m’n lijstje heb staan, maar iedere keer schoof ik m opzij.
En nu heb ik m besteld. Als ik m een jaar eerder had besteld had ie een stuk goedkoper geweest, maar ja, dat is met alles op het moment helaas.

En nu het ongeduldige wachten……

18 likes

Bell & Ross is ook zo’n horloge die ik ooit nog eens om de pols wil hebben.

2 likes

Toffe aanwinst!

2 likes

Dankjewel. Morgen komt ie als het goed is binnen

Naast je Maurice. :hugs:

5 likes

M’n diver is gisteren binnengekomen. En ik ben er superblij mee. Wat een mooi ding.

Het viel mij op dat de oranje lume een stuk lichter van kleur is dan de modellen die je op tinternet tegen komt. Dus ik heb Bell & Ross maar ff gemaild. Voor een Frans bedrijf waren ze knap snel met de antwoorden terugvallen. Niet in staking in ieder geval :joy:

Ze blijken de lume verandert te hebben t.o.v. “vroegâh” omdat deze verf beter weergeeft in het donker. Grappig dat oudere modellen toch nog steeds verbeterd worden.

13 likes

Prachtig zit er ook nog steeds mee,in mijn hoofd.
Dus wie weet :heart_eyes::hugs::+1:

1 like

Ik vind rubberen banden best mooi soms.
Ik kan er niet aan wennen. Ik ben een leren banden mens.

Dus ben ik op zoek gegaan naar leer. Jaja puristen, ik weet het: geen leer op duikers.
Maar ik blijf aan wal. Ik zwem niet. :blush:

Maar kant en klare en ook nog mooie B&R banden zijn er niet zoveel.
Ik kwam wat tegen op eBay, maar mwa.
Ik
Ook wat custom banden van een Engelse gozert.
Die zagen er best goed uit. Ok, niet mijn kleur. Maar vragen staat vrij natuurlijk.

Ik had zelf al wat ontworpen dus ik vroeg hem gisteravond of hij zoiets kon maken:

Hij zegt: ik kijk morgen wel even.

Krijg ik net (1 dag later) een whatsapp met foto’s van de band!
Hij had m al gemaakt. Zonder dat ik iets betaald had.

Maar ik vind m geweldig. En de prijs?
£45 incl shipping. Het is te geef.

Ik ga er in ieder geval erg blij mee zijn gok ik.
Hij moet nog wel op de post :joy::joy::joy:

12 likes

Schitterende Bell&Ross John! Heel gaaf die diver. Ik heb de groene destijds gepast (met keramische kast) maar uiteindelijk voor de GMT (stalen kast) gegaan.

De velcro strap is mijn favoriet gebleken. Sluit super aan om de pols en is perfect verstelbaar. Het is niet echt materiaal om mee te duiken maar het zou vast kunnen.

Dat custom bandje ziet er ook erg goed uit, als je 'm binnen hebt, laat even weten wat je er van vindt.

1 like

Die zou ik ook graag willen proberen, maar degene die erbij zit in de box is te klein voor mij :slightly_frowning_face:. En ik heb geen trek om €90 uit te geven terwijl ik niet weet of ik het wat vind.

Ga ik zeker doen :+1:t3:

1 like

De band is binnen. Hij is geweldig. Zit goed om de pols en is mooie kwaliteit.

12 likes