Bell & Ross Only

Deze bestaat nog niet volgens mij.

Ik liep over straat met dit en dacht!

Tijd voor een B & R ONLY!

39 likes

Je ziet ze inderdaad niet veel inderdaad. Jammer; ben altijd wel fan van Bell & Ross. Zeker de vierkante modellen.

2 likes

Ja ik wil nog graag een keer een all Black vierkant :heart_eyes:

1 like

Heb ooit een keer bij brunott een mooie chrono gepast


Was een beetje boven budget.

Moet toegeven dat deze wel heel erg sexy is:

16 likes

Deze draag ik veel, erg comfortabel en een fijn reishorloge!

34 likes

Misschien moeten wij @Breakie ook even taggen. :wink:

1 like


Ja hoor :wink:

17 likes

Sexy wijzers ook :heart_eyes:

14 likes

Absoluut een van mijn lievelingshorloges…

23 likes


Even wat verdiend leven inblazen :blush:

23 likes

Altijd fan van B&R geweest, en de vierkante duiker zoals @breakie heeft staat bij mij ook op de wishlist. Alleen wel een andere kleur. Heel gaaf horloge, en lekker ongebruikelijk. Volgens mij de enige, en in ieder geval een van de weinige, vierkante duikhorloges en alleen daarom vind ik hem al tof!! En, niet te vergeten omdat hij gewoon goed in elkaar zit. Afgelopen jaren in Baselworld alle varianten in mijn handen gehad en moet zeggen dat kiezen nog verdomd lastig gaat worden!!

1 like

En hier de Military uit mijn collectie. Heerlijk horloge!:slightly_smiling_face:

12 likes

Ik heb onderstaand model gehad. Maar zou nog graag ooit een vierkante all black willen

9 likes

een bronzen :slight_smile:slight_smile:
of de volledig zwarte…

In eerste instantie zou het de blauwe variant zijn geweest. Die kwam een jaar na de originele kleurstelling uit en vond ik meteen heel tof. Maarrrrrrr… ik heb al twee blauwe horloges waarvan één duiker in de collectie en dus zou ik voor een andere variant gaan. De bronze met groene plaat staat nu op de lijst dus. Die is zó cool!!

2 likes

Vind de designs van dit merk erg gaaf, en ik kan eindelijk meedoen!

16 likes

Al heeeeel lang fan van de 4-kanten Bell & Ross. Zo’n uitgesproken model, niet elegant, maar heeft me altijd aangesproken. Een paar jaar geleden waren we tijdens een vakantie in Oostenrijk in Samnoun terechtgekomen (vakantie-/horlogetip mocht je daar eens in de buurt zijn) Ik heb toen, tot ongenoegen van de rest van het gezin, wel een uur voor de etalages van een aantal juweliers staan kwijlen. Pracht horloges, maar eigenlijk veel te groot voor mijn smalle polsjes.

3 likes

er bestaan ook 39mm versies, maar als ik me niet vergis, enkel quartz :slight_smile:

1 like

:upside_down_face:
Ik neem aan de je ‘ de vierkante’ bedoelt?

2 likes

Dat bedoelde ik. Blijft lastig, typen op een mobieltje. Vind je ook niet :wink:?

1 like