Zijn binnen! De single pass met pro elastiek draagt wat te losjes icm de zware B&R. De classic van hetzelfde materiaal heb ik wat ingekort. Deze combineert en draagt geweldig. Voor mij is Chrono-hook van Nick Mankey een geduchte tegenstander van de Erika Original MN’s geworden.
Staat top, persoonlijk vind ik het zelfs beter dan de originele band.
Eens ![]()
Zeker, met Erika is niets mis maar de prijzen zijn de laatste jaren wel flink omhoog gegaan.
Heel mooi gemaakt! ![]()
![]()
Heel tof man ![]()
Dit is dus niet het geval vermoed ik?!
Staat overigens goed, maar hoe draagt het?
Nee maar wel de band verprutst denk ik, die komt nooit meer uit de kreukels
Uit WDWV. Op zich erg prima. Horloge ligt iets hoger op de pols maar niet storend.
You saw it here first. Heel internet afgestruind naar een foto van een MN op de Marinemaster, niets gevonden dus zelf maar gaan klooien. Vond het niet misstaan.
Misstaat zeker niet. Die Marine master is qua looks bij uitstek geschikt om bandjes te wisselen. Jammer dat ze dit niet makkelijker hebben gemaakt. bandje gelijk in de kreukels is toch een beetje jammer
Toffe combinatie.
Overigens
Tot je het bandje eraf haalt zul je niet weten of deze daadwerkelijk in de kreukels ligt.
Soort Schrödingers strap ![]()
Deze blijft tot in de eeuwigheid erop. Deels om de stalen band te sparen want ik ben een beetje lomp geweest met dit horloge.
Op de foto’s zie je het niet maar hij heeft al de nodige draag sporen. Iets met onderin de sporttas en zand ![]()
![]()
als je het patina noemt kan je hem zomaar voor meer doorverkopen ![]()
‘Eerlijke staat’ ![]()