MN straps only

MN straps en tunas gaan wat mij betreft heel erg goed samen.

7 likes

Wat vind je ervan?

1 like

Ja draagt super :ok_hand:t2: kwaliteit is ook goed.
Jammer dat je zeker 12 weken moet wachten eer die op je deurmat ligt.

2 likes

Dat is wel een dingetje inderdaad. Dan is Erika nog snel :smile:

1 like

Het kan ook sneller gaan hoor. Zie mijn post (1182), mijn bestelling was er met een week of 4

1 like

Dat is zeker netjes, Tja hij maakt iedere bestelling helemaal alleen, Erika heeft een heel team.

5 likes

5 likes

Gisteren in de bus.

9 likes

Al een lange tijd fan van MN.
Maar nu eens Stew-ard uitproberen :+1:t2:
Voordeel is geen band onder de kast door.

Dus draagt het horloge lekker vlak op de pols.
Ook Nick Mankey geprobeerd maar dit elastiek is slapper en iets dunner.

Let wel op de invoer kosten die bij deze bandjes erbij komen dat is bij Erika MN natuurlijk niet.
De kwaliteit van Stew-ard is vergelijkbaar met die van MN :ok_hand:t2:

Deze hebben ook net als MN dat mocht de haak ooit in een extreem geval losraken dat je horloge nog steeds om de pols blijft hangen.
Met nog dank aan @VriesKou voor de gezamenlijke bestellingen wat weer scheelde bij de verzendkosten :hugs:

5 likes

Deed ik ook recent. Inderdaad goede kwaliteit maar er zat opengevouwen 3cm verschil tussen mijn exemplaren. Bij de groen-gele vind ik de hardware te dicht op elkaar zitten. Van aftersales heeft steward Kevin nog niet veel begrepen. Hij negeert mijn oproep deze inconsequentie te fixen.

Afgelopen week kreeg ik twee chrono-grip straps van Nick Mankey binnen, waarvan er één single pass is. Deze lagen op voorraad en waren binnen drie weken binnen. Het is nog even wachten op de 1.3mm schroevendraaiers voordat ik ze kan uitproberen.

2 likes

Tja ik heb de G serie ivm de fixed lugs dus kan dat niet vergelijken.

1 like

Zijn binnen! De single pass met pro elastiek draagt wat te losjes icm de zware B&R. De classic van hetzelfde materiaal heb ik wat ingekort. Deze combineert en draagt geweldig. Voor mij is Chrono-hook van Nick Mankey een geduchte tegenstander van de Erika Original MN’s geworden.

5 likes

Staat top, persoonlijk vind ik het zelfs beter dan de originele band.

1 like

Eens :wink:

Zeker, met Erika is niets mis maar de prijzen zijn de laatste jaren wel flink omhoog gegaan.

1 like

Tada… de MN StrapRoll©. Te bestellen via een PB :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Heel mooi gemaakt! :heavy_check_mark::+1:

1 like

Bell & Ross Only

4 likes

Heel tof man :facepunch:t2:

1 like