Super mooie klok!
Hoe bevalt hij?
Groet Oscar
Super mooie klok!
Hoe bevalt hij?
Groet Oscar
Beauty!
Iemand al in het bezit van een BR-05 hier op het forum? Best verbazingwekkend het is echt een waanzinnig design en dito afwerking.
Mooie horloges idd, maar vind zelf die met grijs/zilverkleurige wijzerplaat het minst mooi. Dan liever deze
100% eens, daarom ook de zwarte besteld Al vind ik de blauwe wijzerplaat het mooist omdat die er echt uit knalt. Tevens is de zwarte de enige met een minute track, wel handig maar net wat mooier zonder minute track op de blauwe variant. Omdat het een daily wear wordt desondanks toch voor “neutraal” zwart gegaan, kan tenminste overal bij gedragen worden. Heeft ook net wat meer een classy “toolwatch” uitstraling.
Je vindt de blauwe mooier etc, maar koopt de zwarte. Die snap ik niet helemaal? Ik vind de zwarte het mooiste, tool watch. Dat blauw vind ik er minder bij passen. In ieder geval proficiat met de aankoop. Prachtig horloge
Ik vind de Rolex oyster coral red ook waanzinnig maar zou toch eerder voor een zwarte gaan om dagelijks te dragen
Binnenkort kom ik jullie vergezellen. Hopelijk kan ik maandag foto’s delen van mijn nieuwe aankoop
Mooi en tijdloos! Proficiat en veel plezier met nieuwe uurwerk.
Mooie flieger
Très bon!!
Mooie aanwinst man!
Thx, bijzonder design en draagt erg comfortabel.