Bell & Ross vraag

Beste forum leden
Misschien kunnen jullie mij helpen
ik vroeg me af wat jullie vinden van bell & ross (vierkant model) ?

http://img532.imageshack.us/i/bellandrossbr1chronogra.jpg/][img]http://img532.imageshack.us/img532/1631/bellandrossbr1chronogra.th.jpg[/img
(deze model of zonder chronograaf )
ik ben namelijk aan het kijken voor een nieuw horloge maar ik wil een vierkante model (dat heb ik nog niet namelijk).
er zit me alleen een ding dwars bij de bell & ross dat is dat ik al een panerai 112 base heb en dat lijkt wel en niet op elkaar vind ik .
misschien hebben Jullie wel een alternatievenvoor mij ?

Op het verkoop forum staat een vostok te koop met een vierkante kast. Weliswaar van een totaal andere categorie maar ook leuk hoor. (en van een betrouwbare verkoper)

tim-1885 : kijk eens bij Steinhart op de site en dan het type Aviation. Schitterende vierkanten modellen voor schappelijke prijzen.Succes!(tu)

Als je een vierkant model zoekt, zeker een Fortis Square eens bekijken.
Ik draag deze zelf ook en is zeker een aanrader.
Kan ook in chrono versie .
Gr.

ik heb er 1 gehad br03-92 … bell&ross is super alleen niet echt een tool watch want elk krasje zie je op de gewone stalenkast

Wat voor mm heeft de br03-92 seamaster ?
en wat was de reden dat je hem weg heb gedaan ?

tim-1985 Schreef:

Wat voor mm heeft de br03-92 seamaster ?
en wat was de reden dat je hem weg heb gedaan ?

ik meen 42/42mm … ai ik dacht dat hij weg is gegaan vanwege wel de toolwatch look maar niet die robuustheid van bijv een sinn (krasgevoelig).
er is veel voorbij gekomen aan horloges bij mij en denk niet dat dat verder wat over de klok zegt :wink:



Hallo, ik vind het wel super horloges om te zien maar mega groot…
Als je daar van houdt zeker doen.

42 mm square is best nog te dragen, 46 mm in het vierkant daarentegen is pas échtr groot.

Je kan ook eens een Parnis kopen om het “gevoel” uit te testen.

Parnis is echter alleen in 46 mm te koop.

Bestaat met witte wijzers, blauwe, oranje.

Zelfs in GMT uitvoering en dit nog eens in staal of zwart staal.

oh oh…:wink:

marnix_moed Schreef:

oh oh…:wink:

Ik snap de reactie wel, maar IK zou eerst eens een betaalbare lookalike kopen, alvorens een stoeptegel van 3k te kopen, waar je misschien snel spijt van krijgt.
Want net bij vierkante kasten, kan het formaat nogal eens verrassend overkomen. Ver-as dus de boodschapper niet. :wink:

Ik zie niet veel overeenkomsten tussen de B&R en de PAM - maar al leken ze op elkaar, wat is dan het probleem ?? Als je chrono’s met een gifgroene wijzerplaat en gele croco-band mooi vindt, wat is dan het probleem om er 12 in je collectie te hebben ??

Groet
Mark

Beste Tim,
Het blijft natuurlijk heel persoonlijk, maar als je de mogelijkheden hebt, ik heb zelf een 42mm gehad met rubber band en een lederen bijbesteld, heb hem een jaar geleden verkocht aan mij zoon, heb er nog spijt van.
Fantastische klok om te dragen, mijn zoon wil hem wel aan mij terug verkopen, maar dan ga ik helemaal met seamaster mee het is een kast die zeer snel beschadegingen laat zien, en dat heeft die van mij nu ook en daarom wil ik hem niet terug, maar nogmaals een hele mooie om te zien en te dragen
Veel wijsheid
Guus.

Bedankt voor Julie adviezen.
Alleen heb ik nu een dilemma ik kwam vandaag iemand tegen die een panerai radiomir om had en nu ben ik sterk aan het twijfel om een radiomir te kopen (heb een beet je last nu van de panerai virus. Haha:)) dus daar kom ik niet veder mee met mijn standpunten .dus ik ga het weekeind maar is op horloge jacht bij de juweliers.
Julie horen nog van mij!

pb