Via het forumlid Grootmokum heb ik dit prachtig bandje verkregen. ( zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?18,109646 )
Maar… ik moest wel beloven een foto van het bandje op de nieuwe “host” te posten.
Het bandje was bedoeld voor mijn pas verworven Poljot Aviator I.
Daar zat een zwart bandje bij, maar… 1) ik ben al niet zo voor zwarte bandjes en 2) ik vind het weinig creatief/gedurfd. Natuurlijk “PAST” een zwarte band bij een horloge met een zwarte kast.
Maar waarom es niet naar een andere combinatie zoeken ?
Zoals velen onder jullie al wellicht ondervonden hebben, krijg je dikwijls door een ander bandje aan te zetten, een totaal nieuw horloge.
Enfin, genoeg gepraat. PLAK !

Naah, d’r zijn thee-drinkers en koffie-drinkers.
Ik lust zowel een lekkere Senseo, als een Nespresso, als een Darjeeling Himalaya 
Combo bruinleer en zwart is ook wel heel erg mooi…
Mijn beste,
Alhoewel ik een thee drinker én koffie drinker ben is het wel even wennen Marc deze combinatie.
Maar enfin,
“Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment”.
Orologio Signaturis Temporis.
Hmmm, mijn combinatie zou het niet zijn, maar ik vind het wel wat hebben…
Paul G. Schreef:
Hmmm, mijn combinatie zou het niet zijn, maar ik
vind het wel wat hebben…
Smaken verschillen nu eenmaal, en maar goed ook.
Nu, wat zou jij een mooie combinatie vinden, Paul ?
Ik wissel graag eens, dus geef maar ID-tjes ! 
Leuke combi! Het bruin heeft wat roods, dit kleurt leuk met de rode secondewijzer en het rood op de mini dial.
Mooi hoor Marc!
Zo komt het bandje tenminste tot z’n recht.
Ik kreeg hem gratis bij een White Helmet.
Dat zag er zo uit en was ook (op mijn pols tenminste) niet te dragen trouwens, omdat het hele horloge omhoog hupste:

Nou, dan is 'ie toch bij de nieuwe host veel beter thuis en doet het mij oprecht lol dat ik er iemand op eenvoudige wijze gelukkig mee heb kunnen maken!
Veel plezier er mee. 
Ah, nu zie ik het…tja, door die twee “baleinen” komt die Helmet inderdaad naar boven…
Was trouwens ook geen mooie combinatie

Wat staat er nu op die Helmet ?
In alle geval, het bandje draagt zeer goed; de Poljot zit al van bij mijn thuiskomst om mijn pols !
En dat wil wat zeggen: ik heb er zelfs mijn Breitling Aerospace voor in het kistje gelegd. 
Ik vind het een hele mooie combi!
Zowel qua stijl als kleur.
Groeten,
Martin
hcptdg Schreef:
Not my cup of tea (td)
't Is nochtans een veelgevraagd modelletje 

Ik wil graag die éne, rechts boven 
Marc-B1 Schreef:
Ah, nu zie ik het…tja, door die twee "baleinen"
komt die Helmet inderdaad naar boven…
Was trouwens ook geen mooie combinatie

Wat staat er nu op die Helmet ?
@ MArc:
Als je met “wat staat er nu op die Helmet” bedoelt wat er op de Helmet te zien is, dan zie je dat op dit plaatje beter. Het rode vlakje in de dagaanduiding betekent dat het zondag is. Het ding geeft de dagen in het engels aan en internationaal (I,II enz en rood voor zondag).

Als je met “wat staat er nu op de Helmet” bedoelt wat voor bandje er nù op zit, dan is het antwoord: “Een Fishbone”.
Die is al eens een paar keer in de Woensdagtopics langsgeweest.
Ah, ik bedoelde eigenlijk het bandje, maar die andere uitleg is ook interessant om weten !

MartinB Schreef:
Ik wil graag die éne, rechts boven 
Ok, ik haal hem er wel effe af voor je. 
Maar dan mag ik die foto hier niet meer posten…

Ik weet niet of ik er zelf mee zou gaan lopen, maar ik vind het wel wat hebben!
Een hele fraaie combinatie Marc!
Heel veel draagplezier.
Gr. Patrick