Beloofde foto: gezandstraalde Squale

In het limited-topic postte ik dat ik mijn PVD Squale heb laten stralen. Ik vind namelijk dat in PVD de kastvorm niet mooi uitkomt en de stalen vind ik te bling. Een aantal forumleden wilde graag een foto zien van het resultaat. Zojuist kreeg ik die van Luuth van den Berg. Ik ben er wel zo enthousiast over dat ik 'm even wil delen. :slight_smile: Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! (Morgen na het ophalen post ik wat eigen plaatjes.)

http://www.flickr.com/photos/64726013@N04/7447832610/

Dat ziet er wel erg cool uit!!

Prachtig, zo zou Squale hem ook moeten leveren…

Ziet er erg goed uit, alhoewel ik de PVD uitvoering ook mooi vind. Wil je ook een “wristshot” plaatsen? Ik ben benieuwd hoe die bij jou valt:)

malus65 Schreef:

Ziet er erg goed uit, alhoewel ik de PVD
uitvoering ook mooi vind. Wil je ook een
"wristshot" plaatsen? Ik ben benieuwd hoe die bij
jou valt:)

Dank voor de complimenten. Stef: morgen haal ik 'm op, dan maak ik ook een wristshot. (tu)

Prachtig.

Mooi!

Nice! Veel plezier ervan (tu)(tu)(tu)(tu)(tu)

Groeten,

Bas

Dat ziet er veelbelovend uit, ik ben benieuwd naar je eigen foto’s.

Heel erg mooi, maar dat vond ik em met pvd eigenlijk ook al :slight_smile:

gr, HjR

Dit vind ik er wel heel erg goed uit zien :~

Zie je, mooier dan de glimmende versie!

Menno

Mooi geworden (tu)

Mvrgr, Andre

louis Schreef:

Prachtig, zo zou Squale hem ook moeten
leveren…

Wat Louis schrijft!

Zo vind ik hem het mooiste (tu)

Voor dit horloge is deze uitvoering of geschuurd, de mooiste.

Veel draagplezier.

Wat ik me afvraag: Dit is een gestraalde PVD. Maar dat is er toch helemaal vanaf, of komt die titaniumachtige kleur door de PVD? Want anders kun je net zo goed een stalen nemen en die stralen.

Dat kan zeker. Daar zitten verder ook geen diepgravende gedachten achter: ik had nou eenmaal een pvd en dan moet je roeien met de riemen die je hebt. :smiley: :smiley:

malus65 Schreef:

Wat ik me afvraag: Dit is een gestraalde PVD. Maar
dat is er toch helemaal vanaf, of komt die
titaniumachtige kleur door de PVD? Want anders kun
je net zo goed een stalen nemen en die stralen.

Ik had de glimmende. Zo vind ik hem een stuk mooier, goed idee!

Dit is inderdaad een forse verbetering! Hoewel ik langzamerhand af stap van de limited, begin ik onderhand verliefd te worden op deze versie! Hij is ook niet onbetaalbaar, dus ik ga maar eens wat sites afstruinen of iemand deze nog kwijt wil (bij voorkeur met oranje plaat). Wat een prachtig horloge!