Beloofde foto's van de Certina

Sinds ik mn nieuwe aanwinst heb ontvangen was ik tijdelijk wat verzadigd met kijken en zoeken naar een nieuwe klok, daar hebben misschien wel meer mensen last van? bij mij resulteert dat, dat ik dan iets minder vaak hier ben, maar desalnietemin, begon het na een maandje of 3 weer te kriebelen en volg ik alles weer een beetje.
Ik zou nog wat foto’s plaatsen van de Certina DS Action, die me erg goed bevalt, ik draag hem zelfs nog meer dan mn Oris Divers date :smiley:

(tu)

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze Certina, met de nodige diepgang.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie degelijke klok! (tu)

Heel mooi, heeft lang op mijn lijstje gestaan…Geniet ervan!

Eric

Ik draag zelfs heel vaak mijn nieuwe aanwinst (Seiko SKX007) ipv andere (veel duurdere) horloges die ik heb…
De laatste tijd bekruipt mij het gevoel dat ik met zo’n veel goedkoper horloge ook helemaal happy ben en dat het toch wel zonde is van die duurdere “klokken” in mijn horlogekist…

Mooie klok !!! Ik heb zelf het broertje (de automaat) !!!

denk voor velen herkenbaar dat een nieuwe aanwinst de meeste draagtijd krijgt.

ik hoop van harte dat je nieuwe aanwinst ook later nog met veel plezier gedragen wordt.

proficiat met je nieuwe aanwinst!

Nice! Secondewijzer vind ik erg gaaf. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Dank jullie! :smiley: gaat zeker goed komen

@ Sander: broertje?? dat is zn grote broer, die is ook erg mooi, ietsjes Duurder, maar logischer wijze heb je dan ook een automaat :slight_smile:

Strakke aanwinst, veel plezier ermee (tu)

Mooie opgeruimde klok!

Veel plezier ermee… (tu)