Ben benieuwd!

Zoals sommigen hebben gezien heb ik vorige week een roségouden Zenith El Primero gekocht. Fantastisch mooi horloge en de originele lederen donkerbruine band zit er op maar die is wel behoorlijk gesleten…

Nou had ik in gedachten die geweldige Roségouden Rolex Yachtmaster waar die zwarte rubberen band zo supersexy op staat…

De El Primero heeft donkergrijze subdials en een donkergrijze rand rond de wijzerplaat (op de eerste foto lijkt het bruin maar het is echt grijs…) dus zwart kan er goed bij en op het internet vond ik deze foto van een stalen El Primero met een rubberen band:

Nu ging ik op zoek naar zo’n rubberen band en wat wil het geval:

Kost wel een godsvermogen zo’n bandje maar wel origineel Zenith en precies de juiste maat dus maar besteld.

Hoop dat ie goed staat; wordt vervolgd!

21 likes

Staat toch gewoon netjes in verhouding tot het horloge? Denk persoonlijk dat deze toffer staat dan de croco. Past goed bij het sportieve van de chrono. Ben benieuwd naar de fotos!

2 likes

Olifant. Neem olifant !

4 likes

Ik vind het eigenlijk een vrij dressy chrono. Dus een dergelijke rubberen band zou niet mn keuze zijn denk ik. :thinking:

3 likes

Ik denk ook dat leer hem beter staat. Maar voor dat beetje kan je het altijd ff proberen :stuck_out_tongue:

6 likes

:point_up:t2::point_up:t2: Dit dus.

Vind het knap geld voor een stuk rubber.
Draag zelf graag SuperStrap en leg de originele banden in de doos.

1 like

Watch and see, my friend. Watch and see.

2 likes

Ben heel benieuwd naar het resultaat! :+1:

1 like

Jeetje wat een apparaat, daar heb je geen leesbril voor nodig…

Bedankt voor je commentaar Bert, daar kunnen we wat mee! :+1:t3:

1 like

Ben ook benieuwd,maar denk wel dat het geheel gaat knallen

1 like

That’s what she said …

4 likes

:joy: