Ben er bijna uit.... Wat wordt de nieuwe aanwinst...!

Glashutte Senator Diary

15 likes

Speedy of de Blancpain!
Maar eerlijk gezegd zou ik ze allemaal wel willen hebben. :thumbsup:

1 like

Ik vind ze allemaal niet geweldig, maar als ik dan moest kiezen de Omega.

Heb je een ander voorstel dan @WilSeiko?

Met voorsprong de JLC.
Het zijn wel totaal verschillende horloges. Wat zoek je precies?

Ik denk dat ik niet specifiek iets zoek. Meer een uitbreiding van mijn collectie. Een horloge dat je als dress en ook wat minder casual kan dragen denk ik. Ben er wel achter dat donkere platen mij veelal interesseren ipv wit.

Als dresser in het hogere segment zou ik een GrandSeiko kiezen. Aangezien mijn polsen er te dik voor zijn, zou ik niet zo snel aan kunnen geven welke dan precies, maar dit zijn wat opties:

SBGC005 Springdrive

SBGV011

Is natuurlijk afhankelijk wat je precies zoekt en budget.

1 like

De Blancpain !

1 de jaeger
2 de omega
3 de glashutte

Mijn God, wat een geweldig dilemma

Van de Blanpain vind ik de wijzers minder mooi, en de navitomer te druk

De meest stijlvolle, en voor mij is dat dus de glashutte, zonder twijfel.

OK, Als ik naar de horloges kijk die je als mogelijkheid noemt, heb je een ruim budget.
Daardoor is de keuze enorm. Dat zal de keuze niet eenvoudig maken. een luxe probleem dus. Ook wel eens fijn :wink:

Of moet het een van deze horloges worden

Als ik de keuze mocht maken: de Jaeger LeCoultre.

2 likes

Blancpain wat saai. Speedy ligt zo voor de hand. Glashutte wat braaf netjes Duits. Ik zou voor de technische Breitling gaan. Mooie klassieke chronometer! Wijsheid gewenst :grinning:

1 like

Het MOET er niet een van deze worden. Inderdaad is het budget ruim, dus ik heb gezocht en gezocht. Van goedkoop tot duur(-koop) :wink:

Dus heb ik zo’n beetje van alles de revue laten passeren en kwam op deze selectie uit, maar zoals gezegd mag een voorstel ook zeker!

BlancpainšŸ˜

Ik vind ze wel geinig, maar Seiko kan me op een of andere manier niet bekoren. Niet door de prijs ofzo, maar t trekt me niet… In tegenstelling tot bovenstaande horloges :heart_eyes:

Speedmaster DSOTM met de JLC als een hele goede tweede… Ppff wat ben ik jaloers zeg, zou ook wel voor die keuze willen staan!

JLC all the way! Verreweg de mooiste, imo. De rest doet me minder tot niets. Wel verfrissend trouwens, 'ns een keer niet die altijd en eeuwige Sub ertussen. Dare to be different! :grinning:
Succes en veel plezier met kiezen!

De Blancpain.
Wauw :+1:

Blancpain :heart_eyes: