Ik begrijp het wel eigenlijk. Papier schijnt overigens ook te kunnen krassen, dus als ik geen zijden zakdoekjes meer heb, laat ik mijn horloges liever in de doos zitten. Dan weet ik zeker dat ze netjes blijven.

Ik begrijp het wel eigenlijk. Papier schijnt overigens ook te kunnen krassen, dus als ik geen zijden zakdoekjes meer heb, laat ik mijn horloges liever in de doos zitten. Dan weet ik zeker dat ze netjes blijven.
Als je ze zo in dat doosje smijt, blijven ze zeker níet netjes😂
Nee. Sterker nog, ik begreep niet eens wat het doel van die tissue was tot ik naar beneden aan het scrollen was. Zo ver staat die notie bij mijn karakter vandaan.
Als het nu nog eens om een roségouden dresshorloge ging, spatwaterdicht, hooggepolijst en acrylglaasje, ja, dan kon ik het nog enigszins begrijpen.
Maar serieus, een submariner? Ten eerste zakt ie niet in waarde al trok je 'm door een tunnel van 3km schuurpapier en ten tweede is het een toolwatch. Kortom, ik ervaar dit als extreem zielig. Sorry. Ik kan er geen andere koek van bakken.
Oh, ik zie nou @Chlorophyl pas…
Eh, vooruit. Omdat je er om vraagt.
Stelletje mietjes zijn het ook, die kluis- en poetsridders. En let wel, met het woord mietjes ben ik de LGBTQ gemeenschap niet aan het beledigen, een mietje een een queer persoon zijn niet hetzelfde.
Nee dat lijkt maar zo
Ik snapte hem ook niet…tja zielig is niet het juiste woord…KANSLOOS!!
Een dikke +1
Ik ben het niet altijd met iedereen eens, maar ik dit geval…
Want de foto is in spiegelbeeld?
Wat een stoere mannen hier allemaal!
Ben in een paar minuten gedegradeerd naar mietje en zielig persoon😂
Bikkels allemaal hier.
Nah ok, ik ga ff wat handcrème opdoen, heb ruwe handen. Ciao
De grap is dat het volgens mij echt geen reet uitmaakt. Ik zit vaak achter de PC met zo’n muismat-achtig ding ter grootte van het halve bureaublad. Niet om m’n gesp te beschermen, gewoon omdat ik het fijn vind overal te kunnen muizen.
En toch zien m’n horloges er gewoon uit alsof ze dingen meemaken. Omdat ze dat ook doen. Op de motor, aan het strand of in de stad. En in de tuune.
Heeft niets met stoer te maken.
Meer met realiteit.
Maar dat doet toch iedere man vanaf zijn 12e? Wat heeft dat met Rolex te maken?
Klopt en met een beetje pech kom je ook nog in de strip met dat getut.
Maar wees gerust, niet deze week. Die is al af.
TADAAAAAAAHHHHH !!!
kan me zelfs voorstellen dat -alleen vandaag he- dit het enige is dat vandaag gedaan is…
Weinig administratie
Dat zou heel goed kunnen kloppen… Laat mijn ‘baas’ het maar niet horen…
Antideskdivedoek?
Kijk, als mijn GS een beater is (want 100m WR, quartz, zeer robuust, etc) dan moet in mijn beleving een Rolex altijd twee keer zo beater-achtig zijn. Dubbel geld is toch dubbel zo robuust, nietwaar? Kortom, ik ben blij dat er nog iemand mee naar de sportschool durft. Om maar te zwijgen van Tukkers die er gewoon diverse vaseline-gebaseerde activiteiten mee ondernemen. Dat zijn bazen.
Ach, ik vind het vele malen minder dom om in de sportschool een duurder horloge om de pols te houden dan om 'm in een kluisje te knikkeren met een cijferslot wat bij de Action weg zou kunenn komen.
Helaas staat het woord gym in de betekenis van sportschool tegenwoordig, net als dat vermaledijde “kids”, gewoon in het groene boekje. Ik wilde daar een grap over maken, maar het kan niet. De TaalUnie heeft gesproken.