Altijd weer een spannend moment.
Gelukkig ook vandaag weer geen krasje op de gesp. (Na het eten altijd standaard macro-inspectie)
Altijd weer een spannend moment.
Gelukkig ook vandaag weer geen krasje op de gesp. (Na het eten altijd standaard macro-inspectie)
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Mooi woord!!
Eindelijk!!
Verder laat ik t er maar bij. Polsbesef. Gotta have polsbesef.
Nou dan ben ik ook een mietje😱 Ik zie het gewoon als zuinig zijn op je spullen. Niet enkel op mijn horloge maar ik probeer met alles zorgvuldig om te gaan. Zal wel aan mijn opvoeding liggen. We hadden vroeger niet veel maar wat we hadden koesterden we.
Al met al voor mij gewoon logisch en ik hou er gewoon rekening mee dat ik iets waardevols bezit en draag. Niets spastisch, gewoon beheerst en zuinig.
Hopelijk krijg je geen huiduitslag van de weekmakers in dat plastic.
Precies dat ja!
Nee , heb geen caseback sticker maar alles op de clasp enzo zit er nog haha
WTF!?! Het is een horloge, prijzig horloge maar zeker geen extreem duur horloge, en nota bene een toolwatch!
Om lekker mijn vooroordelen te botvieren, laat me raden: Consultant of ICT architect, auto met een laag bijtellingspercentage …
Ik ga stuk om deze whahaha thanx buddy
Nee joh! Je kan beter bubbeltjesfolie nemen
Yep,… ik draag mijn horloges als ik aan het chillen ben,…
Zo, de werkdag zit erop en het eten zit erin, dus ik dacht: ff 't forum checken
Best leuk om al die verschillende reacties te lezen; van leden die net als ik het leuk vinden om hun horloge netjes te houden, zonder daar overigens spastisch over te doen, tot degenen die het belachelijk vinden, of er zelfs aanstoot aannemen óf bijna agressief van worden!
Ach ja, dat bewijst maar weer dat het forum een verzamelplaats is van mensen van allerlei pluimage, karakter etc. Maar die met elkaar gemeen hebben dat ze een bovengemiddelde interesse hebben in horloges en hun mening daarover graag ventileren en andermans mening lezen.
En daar is zo’n forum voor!
Geen van alle, maar hou ze in ere, die vooroordelen!
Vaak met als argument “Het is toch een gebruiksvoorwerp. Wat zeur je nou!”
Ik behoor zelf ook tot diegenen die het leuk vind mijn horloges gewoon netjes te houden, overigens niet door ‘neurotisch’ overal doekjes neer te leggen maar gewoon door een beetje voorzichtig te zijn. Resultaat: ondanks ‘veel bureauwerk’ is mijn sluiting nog nagenoeg krasvrij. Heerlijk.
Ps casebacksticker zit er bij mij ook op. Helaas pas nadat de vorige eigenaar al wat hele kleine krasjes had veroorzaakt, maar dat mag de pret niet drukken …
,… helemaal top!
Ben ik nou de enige die denk dat dat boekje over fris communiceren in 2014 een beetje onfris is inmiddels?
Deze is al hersteld van alle draagschades zo te zien. Dat is cheaten…
Waarschijnlijk wel ja
Want het is een reclame-muismat
En daarom is vintage Rolex dus terecht duur(der). Hoef je je niet meer obsessief bezig te houden met krasjes op de sluiting. Die zitten er namelijk al op.
OCS/OCD is een ziekte hè?
Ik vind dit echt een beetje te ver gaan…
Zou niet helemaal van mijn horloges kunnen genieten als ik altijd bang zou zijn om er een krasje op te maken.
Hierbij moet ik wel zeggen dat ik mijn horloges koop om te houden en dus helemaal geen behoefte heb om ze ooit nog te verkopen.
Elke krasje geeft het gewoon een beetje karakter.