De 1e kras doet misschien pijn, maar na de âontmaagdingâ ga je er alleen maar meer van genietenâŠ
En hebben we nog meer dooddoeners?
Niet herkenbaar. Die Kleine krasjes hebben wel iets.
Ja hoor⊠âAls je je druk kunt maken over een krasje op je sluiting ben je een gezegend mens, want blijkbaar is er in je leven niks relevants om je druk over te makenâ
Zelf geen last van. Op het werk altijd overhemd een aan waar jij voldoende door beschermd wordt aan het bureau.
Pracht topic
Serieus gelachen.
Ik had vroeger een vriend, wiens ouders even wat theedoeken haalde als de vrienden op de bank gingen zitten.
Daar doet dit topic me aan denken.
Wat hebben we gelachen.
Maar even serieus, wat voor doekje leggen jullie er onder, katoen, satijn, !Microvezeldoekje!
idd, pure armoede dit topic.
Deze onzin topics zijn wel droog.
Ik ben best wel zuinig op mijn horloges, maar een gesp of sluiting onder aan de horlogeband mag best bekrassen. Heb ik ook een reden om over een tijdje een ander horlogeband eens te matchen met een horloge.
Een gehavend horloge heeft ook wel wat vintage charme.
Ik heb voor verschillende doeleindes horloges. Mijn werkhorloge mag beslist gebruikerssporen oplopen. Mijn show horloge wil ik lang mooi houden.
Vandaag kreeg mijn casual draag horloge een haal van de gesp van de veiligheidsriem van mijn Honda. Het hoort erbij.
Uiteraard leg ik al een stapel servetjes (met FSC-keurmerk) onder mân pols tijdens het deskdiven, maar ben nog altijd als de dood als ik door een deurpost loop. Naderhand sla ik altijd nog even een kruisje als het goed is gegaan.
Om krasjes te voorkomen loop ik tegenwoordig hiermee rond. Werkt super. Tip voor jou @RKJ.
Goed denkwerk!
Ik heb een andere oplossing, heb mijn horloge in een beschermend omhulsel gedaan die ik dan in mijn hand overal met me meedraag. Als ik wil weten hoe laat het is hoef ik deze alleen maar even open te maken om snel te kunnen spieken.
Gezien ik toch meer van de âaffordablesâ ben heb ik voor mijn favoriete horloges een backup. Van mijn Certina heb ik er 2 (zelfde uitvoering) en van mijn Halios heb ik een bathyal blue en slate grey.
Zo kan ik deze de hele dag door dragen en doen krasjes niet zoveel pijn. Er ligt nog een perfecte in de horlogekist.
Nee ik draag het gewoon en ga er netjes mee om