Ik zou dat zelf in ieder geval niet snel doen nee, komt ook eigenlijk nooit in mij op om mijn horloges op dat soort ondergronden te leggen. Als ik een foto wil maken waar die niet om de pols zit, verkies ik hout boven steen. Sowieso vind ik dat ook nog eens een mooiere achtergrond.
FTFY
Ik snap exact wat je bedoelt, echter… Het zal wel een brainfart zijn, die ik ooit had en nooit meer losgekomen is en ik weet dat het niet kan bij gebruik, maar toch probeer ik het altijd, alles nieuw houden.
Ik ben op al mijn horloges even zuinig, maar dat geldt ook voor ander spullen. Zo gaat mijn auto minimaal 1x per week door de wasstraat en helemaal uitgezogen van binnen zodat die lekker schoon is. En dan is het niet eens mijn eigen auto, maar één van de zaak.
Dan zal die daarna vast niet meer zo schoon zijn.
Zo voor de hand
Ik ben alleen voorzichtig met mijn erfstukken. Krassen en water.
Ja, heb im ook altijd als ik dat zie.
Pas maar op dat er geen Ekster voorbij vliegt en hem meepikt
Ik ben wel zuinig op mijn spulletjes maar een kras hoort er bij. Ben al lang opgehouden om me er überhaupt druk over te maken.
Krassen zijn onvermijdelijk, maar persoonlijk ga ik het ook niet opzoeken, alleen voor een mooie foto. Maar goed, eerlijk is eerlijk… De foto’s zijn vaak wel mooi. al dan niet met telefooncam of spiegelreflex cam gemaakt.
Het is natuurlijk niet zo dat ik deze er van een afstand op kwak. Ik leg m gewoon voorzichtig neer voor de foto.
Maar ben ook niet echt bang voor kleine krasjes ofzo .
Ik gebruik ( geen misbruik) mijn horloges waar ze voor bedoeld zijn , en dat is dragen . Zee, strand ,vakanties, werk noem maar op .
Nu heb ik wel een voorkeur voor tool/field/duik horloges en daar mag best een litteken opzitten .
'tis vooral de eerste kras die erg is, daarna is t gewoon een deel van het verhaal van het object voor mij.
Dat bedoel ik, prachtige foto’s…
Maar dat zand… aaargh… When does the hurting stop?!
'Pols’horloges horen op je pols en mogen dus gebruikt worden. Gaat iets fout bij normaal gebruik, accepteer en blijf genieten van je horloge. Ga je klussen? Doe niet je Rolex aan, dan ben je onverantwoord bezig…maar paniek om een paar swirls op je sluiting hoort bij neuroten idd…
Zoals ik eerder al zei, ik prefereer gras over strand