Ik heb niet het idee dat hier al een topic over is, vandaar dat ik hem nu heb aangemaakt. Waarom? Omdat ik het leuk vind om te weten hoe anderen over het volgende denken. Ik weet dat de mensen bij wie ik het zie, er geen problemen mee hebben. Maar ik als kijker, ik denk toch enigszins ow jee, ow jee… is dat nou wel zo’n goed idee?
Nu vraag je je misschien af waar ik het in godsnaam over heb en denk je misschien: hup eens ff met die gup… Nou, daar komt mijn vraag:
Vragen jullie, de kijkers en niet de posters, je wel eens het volgende af bij het zien van foto’s van horloges, gelegd op rotsen of ander gesteente, zoals kiezels. of andere materialen die dit veroorzaken…
Oei, gaat dat wel goed? Ben je niet bang voor krassen of butsen, hoe klein dan ook? Ik heb dat namelijk wel!
Maar ja, ik ben dan ook wel een redelijke neuroot en autist met dat soort dingen, maar niet beperkt tot horloges. Ik pas zelfs nieuwe schoenen, die ik al heb gekocht en ontvangen, toch altijd met schone sokken, op een schone handdoek.
Nou je het zegt. Ik zou zelf m’n horloge niet zomaar op een scherpe of heel ruwe ondergrond neerleggen of op een plek waar ie gemakkelijk vanaf (en stuk) kan vallen, voor een foto (of überhaubt). Levert vaak wel mooie plaatjes op; dat dan weer wel.
En dat dan niet, zoals Ralph, om de sluiting helemaal maagdelijk te houden. Dat is namelijk, bij normaal gebruik, onmogelijk.
Deskdive resultaten horen er nu eenmaal bij, vind ik ook. Anders draag je maar een washandje om je pols met een gat aan de bovenkant om de tijd te zien
Ik etaleer mijn horloges niet op plaatsen waar ik zelf liever ook niet ga staan
Verder kun je met perspectief wel die indruk wekken, dat doe ik dan wel weer
een toolwatch even op een rots neerleggen zou toch geen probleem moeten zijn? Dresser die er niet voor gemaakt is wat minder snel denk ik.
Ik vind het zelf wel bijzonder wanneer men een toolwatch koopt en er super netjes mee omgaat. Je hoeft het niet kapot te maken, maar mocht er iets mee gebeuren, dan is dat zo, daarvoor zijn ze bedoeld