Om eerlijk te zijn heb ik nooit naar de mensen en hun namen an sich gekeken. Ik las veel om info te vergaren. Zodra het off-topic werd of een onderwerp waar ik geen info over zocht, haakte ik af .
Helemaal! Dat ik dit topic begon is dan ook alweer even geleden. En in de tussentijd heb ik de meeste horloges die ik wilde verkopen d add l verkocht buiten het forum omâ:v:
Kopen en verkopen zodat je weer iets anders kan kopen is toch leuk? Al heb ik nu iets gekocht waardoor de behoefte naar iets anders (voor nu) verdwenen is.
Ik ben het helemaal eens met dat je tenminste een jaar lid moet zijn en dat het duidelijk moet zijn dat je hier bent omdat je bezeten bent van horloges. Daardoor koop ik met veel plezier en een gerust hart op het forum
Inmiddels bericht ontvangen van Jur dat tl0 en 1 tot 10 minuten na het posten van een bericht de mogelijkheid heeft om deze aan te passen. Schiet mij maar lek, want ik kan deze mogelijkheid nergens vinden.
âHa Jur, dank je wel voor je uitleg. Ik kan deze mogelijkheid nergens vinden. Kun je even kijken of het wel werkt zoals je aangeeft? Dank je wel! Guppie.â