Wat zou toch de reden zijn?

Nou, je bent er bijna, toch?! Nog even volhouden!

@Kleine_gup_in_grote_oceaan: Nou ja, je bent in ieder geval lekker actief. Dus, uiteindelijk gaat 't helemaal goed komen. Ik heb je ook nog even 'n like gegeven. Misschien helpt 't. :slightly_smiling_face:

3 likes

Precies!:+1::wink:

1 like

Thanks TagEd!

Super tof van je! Dat ik zo actief zou zijn, had ik zelf nooit verwacht. Ik heb meer dan 2 jaar zonder account alleen maar gelezen en info gezocht op het forum en had verwacht dat dat na het aanmaken van een account ook zo zou zijn. Maar niks is minder waar, ik voel me hier gewoon prettig en kan hier alles over horloges delen, wat ik thuis niet kan. Want voor de vrouw is elk horloge hetzelfde, op de kleur na. LoL

4 likes

I know how you feel, man!
Enne…
Schitts Creek Comedy GIF by CBC

1 like

Thanks

1 like

Dat duurt ook niet heel lang meer zo te zien :wink:

1 like

Ja precies, dat leek mij ook. Al is 20 topics bezoeken niet echt een moeilijke eis om aan te voldoen :joy:. Weet ik uit ervaring haha

1 like

Ik denk dat wij elk station van bovengenoemde voorwaarden reeds zijn gepasseerd.

Komt goed, geen haast haha.

Maar jij kunt dus ook nog steeds niet je eigen berichten editen?

Editen kan sowieso maar tot maximaal 1 uur nadat je je bericht geplaatst hebt; daarna is het definitief, ook als je TL2 of TL3 bent :sunglasses:

1 like

Meestal kom ik er binnen een minuut wel achter of ik iets moet aanpassen.

Klopt. Ik gebruik het ook vooral om typfouten te corrigeren.

Yep en dat is ook gedaan.
Er is al meerdere malen aangegeven dat ā€˜ze’ niet gaan vertellen wat de regels/instellingen op HF zijn om ongewenst gedrag te voorkomen. Kortom, tja …

En dan nog is er ook dat sommige personen op TL1 worden of zijn vastgezet, bijvoorbeeld als het geschortse terugkeerders of handelaren zijn. Zo heb ik mij laten vertellen. Leuk, dan doe je dus lief je best om naar TL2 te komen (ik denk direct aan Re… :innocent:) maar blijf je toch gewoon TL1. Tja. Maar goed, die mensen weten het zelf ook wel.

Dat zou ik dus niet doen. Ik zou gewoon even een berichtje aan Jur sturen met de vraag; wanneer mag ik? Wie weet, krijg je dan wel het antwoord waar je naar op zoek bent. Hier ga je het niet krijgen. :wink:

2 likes

Dat zou ik nu net niet doen. De mods hebben het al druk genoeg om dan nog zo’n berichten te mieten behandelen… :sweat_smile:

2 likes

Moeten* dus :roll_eyes:

1 like

Ik kan ook niet bewerken :joy:

1 like

:joy::joy::joy:

Oke, dan zal ik er maar eens een berichtje aan wagen.

Geen idee wie dat is, maar ik vermoed dat dat met ene Ralph te maken heeft. Men dacht eerder al dat ik hem zou zijn.

:joy:

Lach maar @junior en @Kleine_gup_in_grote_oceaan :joy::joy:

1 like