Wat zou toch de reden zijn?

Wat zou toch de reden zijn dat ik nog basisgebruiker ben?

1 like

Haha een nieuw topic gaat je geen nieuwe inzichten geven ben ik bang.

13 likes

Maar misschien hoopt hij dat meer topics meer trustlevels zijn? :man_shrugging:

7 likes

Ik denk dat de mods je niet mogen…

6 likes

Te gretig. Dat wordt afgestraft.

8 likes

Wellicht het aantal dagen bezocht.

Of anders dit :point_up_2:t3:

2 likes

De toelatings eisen staan wel heel extreem tegenwoordig. Kan een Unnick geval zijn dit? Of ter voorkoming van Unnick gedrag… :nerd_face:

4 likes

Wel een gift overgemaakt aan de mods?

9 likes

10 topics gemaakt misschien de reden?

Dus spam ons kapot met topics!

2 likes

Heb je het abonnementsgeld wel overgemaakt?

2 likes

Maar ik snap de vraag wel, op andere fora is het meestal vrij duidelijk wat je moet ‘doen’, om naar het volgende user level te komen.
Ik vind het hier vrij onduidelijk……ja, het gaat ‘automatisch’, maar je hebt geen idee of je innde buurt komt/bent, of mis ik iets?

Ik mis nu vooral de mogelijkheid om m’n berichten te kunnen editen.

4 likes

Mee eens, de mogelijkheid te editen mis ik ook. Typefout is snel gemaakt.

Voor de rest heb ik het prima naar m’n zin hier. Al veel geleerd, veel leuke mensen ontmoet en veel mooie horloges gekeken. Of ik TL 1,2 of 3 ben zal me worst wezen.

10 likes

Precies dit. Soms lees ik op een later tijdstip wat terug en dan denk ik, wat heb ik in hemelsnaam getypt…

3 likes

Yep, ik zit helaas even ziek thuis en doe alle ‘communicatie’ op m’n iPhone en dan zie je dus regelmatig ‘fouten’ in je berichten……maar ja, ik heb nog geen edit-pen tot mijn beschikking :wink:

2 likes

Naar het schijnt is @Jumper bezig om snel een tl te stijgen. Hou die man dus in de gaten.:face_with_monocle:

6 likes

Denk niet dat het met je aantal topics te maken heeft. Ik heb in 12 jaar, 12 topics gemaakt :wink:

3 likes

Ik werd TL2 na 1 jaar actief te zijn op het forum.
Misschien gaat dit voor jou ook het geval zijn?
Aan de rest van jouw stats kan het in ieder geval niet liggen denk ik.
Lekker bezig :fire:

1 like

Waarschijnlijk moet je inderdaad 1 jaar lid zijn, wat ik ook redelijk vind, maar ik kan dat nergens vinden.

“Je bent een paar dagen actief op het forum” is niet helemaal meer van toepassing op mij

1 like

Die vraagt ook letterlijk om likes​:rofl::rofl::rofl:

3 likes

Je moet ook af en toe iemand snitchen ( rapporteren ) om te laten zien dat je je bijdrage levert aan een schoon forum.

5 likes