Ralph begint niet met Re…
Verder niet belangrijk!
Ik lees laatste tijd weleens ‘mijn likes zijn op’.
Hoeveel mag je er überhaupt (per dag) geven?
75
Je mag een mod trouwens best via PB een vraag stellen hoor. Doe ik wel eens en krijg altijd keurig antwoord. Ook op domme vragen …
Geen idee, maar ik heb soms het idee dat ik er maar een stuk of 3 mag geven.
Ps. Ik mag over 20 uur weer liken
Over alles anders dan TL- levels kan ik begrijpen. Maar als elke TL1 gaat vragen; hoe lang nog? Wat moet ik doen etc… zou ik zelf ook niet blij van worden
Zo zou ik mijn probleem natuurlijk ook niet adresseren bij Jur.
Eerder, zeg Oelewapper, schiet eens op met TL toekennen. Chop Chop, hup eens ff.
Is een grapje natuurlijk!
Maar zijn bepaalde rechten niet afzonderlijk aan of uit te zetten? Want, zoals ik eerder al aangaf. Ik ben nu aan het typen alsof ik staatsexamen Nederlands heb, waarbij ik geen correcties mag uitvoeren.
Dan zal dit waarschijnlijk het antwoord zijn:
“hou eens op! Je merkt het vanzelf wel”
of
“je blijft TL1 want (een van) jouw IP(s) hebben we al eens eerder gezien”
of
“je blijft TL1 want jouw gedrag kennen we ergens van”
of …
Maar je krijgt echt keurig antwoord, tenzij je gaat zeuren natuurlijk. Dan krijg je een ban.
Nee.
En als het wel kan, is het niet gedaan. Dat zal dan wel een reden hebben.
Hahahaha!
2 jaar lezen om de berichten van die ene Ralph heen. Straf! Of ik word heel snel oud en RLC is al 2 jaar geleden van het forum gekegeld.
Time flies when you’re having fun.
Tekst kopiëren, bericht verwijderen, nieuw bericht maken, tekst plakken en doooooor …
Had iemand deze tip al gegeven? Beetje omslachtig maar als je een beetje vingervlug bent heb je dit in 3 seconden geregeld. Succes!
Om eerlijk te zijn heb ik nooit naar de mensen en hun namen an sich gekeken. Ik las veel om info te vergaren. Zodra het off-topic werd of een onderwerp waar ik geen info over zocht, haakte ik af .
Ik ben niet wijzer geworden door te lezen over gras en zonnebrand. Sterker nog, ik vernam er voor het eerst iets van in m’n eigen topic Ben ik de enige met een beetje pijn, bij het zien van....??
Dit doe ik regelmatig, echter niet als er al op gereageerd is. Vind ik niet zo netjes.
Foutjes aanpassen bij TL1 zou wel fijn zijn idd. Wie weet in de toekomst…
Nee. Is soms even onhandig maar goed, lig er ook niet wakker van
Dat heb ik onlangs gedaan en het is na een jaar. Dus dat is duidelijk en prima! Maar ik kon destijds dat antwoord nergens vinden, nu is het duidelijk
Helemaal! Dat ik dit topic begon is dan ook alweer even geleden. En in de tussentijd heb ik de meeste horloges die ik wilde verkopen d add l verkocht buiten het forum om:v:
Ah, dus toch!
Kopen en verkopen zodat je weer iets anders kan kopen is toch leuk? Al heb ik nu iets gekocht waardoor de behoefte naar iets anders (voor nu) verdwenen is.
Ik ben het helemaal eens met dat je tenminste een jaar lid moet zijn en dat het duidelijk moet zijn dat je hier bent omdat je bezeten bent van horloges. Daardoor koop ik met veel plezier en een gerust hart op het forum