je bent hier toch om iets op te steken , te leren over je hobby, en hoe je medemens dat ervaart, de rest is mooi meegenomen.de meeste horloges die ik openmaak zijn hopeloos, of zonder verse onderdelen (kosten baten analyse) ,en af en toe kom ik een vintage pareltje tegen.
Oeps, 2,6k dagen bezocht.
Ik ben van TL3 naar TL2 gegaan⊠ik vermoed omdat ik wat weinig langkwam de laatste tijd⊠dan krijg je dus ook een reprimande van ome jur
SORRY JUR! Mag ik weer meedoen?
Dat is toch rap gegaan uiteindelijk
Hou moed!
Zelfs Ăk ben TL3 geworden
De to-doâs voor TL2 zijn wat mij betreft duidelijk en begrijp ik het dan goed dat HF dit naar eigen inzicht kan veranderen?
Get to trust level 2 byâŠ
- Visiting at least 15 days, not sequentially
- Casting at least 1 like
- Receiving at least 1 like
- Replying to at least 3 different topics
- Entering at least 20 topics
- Reading at least 100 posts
- Spend a total of 60 minutes reading posts
Ik zou namelijk graag kunnen editen, aangezien ik meer schrijf dan ik vooraf had bedacht!
Ik wacht braaf af.
Interessant. Wat bedoelen ze met âEntering at least 20 topicsâ? Is reading niet exact hetzelfde als entering?
Vind dit namelijk allemaal wel erg lage criteria om naar TL2 te gaan, op basis hiervan zou denk ik het meerendeel van dit forum wel naar TL 2 gaan
Ik denk het wel, maar dan wordt dat weer dichtgetimmerd met het lezen van minimaal 100 posts.
Het is inderdaad vrij eenvoudig om op deze manier Tl2 te worden, maar hey, ik heb het niet bedacht.
Ik snap alleen niet waarom je je eigen schrijffouten niet mag editen in de eerste TL. Ik typ onderhand alsof ik een staatsexamen aan het doen ben, waarin ik niks mag verbeteren.
Dus met uiterste voorzichtigheid⊠En nog gaat het fout.
Tja, heb dat wel een beetje losgelaten. Al had ik graag wel gewoon mijn erg verlate voorsteltopic willen aanpassen, haha. Was een lijstje met droomhorloges/toekomstige aan het maken en postte hem per ongeluk door cntrl enter the doen, kom hem niet meer aanpassen.
Zag er toch wel stom uit na uitgebreid en zorgvuldig de hele post te hebben geschreven
Dat dus, heel vervelend! Ja, misschien moet ik het ook maar loslaten en fouten of onvolledigheden maar voor lief nemen en hopen dat de lezer het snapt en niet verkeerd interpreteert. .
Ik weet dat het onmogelijk is om iedereen op eigen waarde te beoordelen, maar aan de andere kant: Waarom zou je groei tegenhouden? De ene is het na 3 jaar nog niet waard om een TL te promoveren. terwijl een ander wellicht met de dag groeit.
Ook snap ik dat het met veiligheid te maken heeft, zodat er geen wildgroei van TL 2+up ontstaan die geen bijdrage leveren en of alleen maar willen handelen. Maar je eigen schrijffouten of onvolledigheden verbeteren? Iedereen zou toch wel capabel genoeg moeten zijn om dat zelf te mogen doen, lijkt mij.

en begrijp ik het dan goed dat HF dit naar eigen inzicht kan veranderen?
dat begrijp je goed, en dat is ook gebeurd.

Is reading niet exact hetzelfde als entering?
je verwart topic met post. Je kan in 1 topic 100 posts lezen. Je zou volgens deze voorwaarden dus 20 topics moeten bezoeken. Maar nogmaals, deze voorwaarden kloppen niet met de werkelijkheid.

Ha, ik zag jou je post editen! #Dawilikook!!
Dat is inderdaad best handig ja
Ha, ik zag jou je post editen! #Dawilikook!!
Zoals je op de foto kan zien ben ik ook behoorlijk actief. En heb inmiddels vier horloges gekocht via het forum.
Ik heb een berichtje gestuurd om te vragen waarom ik nog niet naar het volgende level ben gepromoveerd en het antwoord is vrij simpel, je moet minstens een jaar lid zijn. Geduld dusâ:wink:

Het is inderdaad vrij eenvoudig om op deze manier Tl2 te worden, maar hey, ik heb het niet bedacht.
Dankzij illustere voorgangers is TL2 worden inmiddels best lastig
Ik snap niet zo goed waarom het onderwerp verkopen er telkens wordt bijgehaald (voor de goede orde, ik ben niet boos). Dat is geen van de redenen waarom ik een TL wil promoveren. Ik ben hier NIET om te handelen, maar om leuke en interessante momenten te hebben op het forum, met gelijkgestemden. Echter zou ik het fijn vinden om fouten, onjuistheden, onvolledigheden etc. in mijn eigen posts te kunnen editen.

inmiddels vier horloges gekocht via het
Kijk, dit bedoel ik dus!! Ik las verkocht ipv gekocht. Waardoor ik reageerde op verkocht, maar dat dus feitelijk onjuist is en ik het niet meer kan aanpassen. @Sivari. Ik ben nog steeds niet boos, maar mijn antwoord slaat dus kant noch wal op wat jij zei. Excuses.
Haha! Geen probleem!