Sinn er meer die dit een prachthorloge vinden?
Ik vind hem echt geweldig!
Nee, je bent niet de enige!
gr Ron
Klopt, het lijkt mij zo goed als onmogelijk om dit niet in je collectie te willen hebben! Wat een geweldig horloge, enig idee omtrent prijs?
Eric
misschien moet ik hem een keer in het echt zien…ik vind hem wel aardig maar zou er niet voor naar de juwelier lopen …
Is dit soms de Bob Marley special edition? Wie vertelt me anders wat hier zo indrukwekkend aan is?
Ik vind hem gewoon mooi.
Toptoolwatch met een kleurtje en die zijn er niet veel.
Ik vind hem ook geweldig, nl. geweldig lelijk.
Wat een springerig onrustig kleurenpalet aan streepjes.
Na een week ben je er op uitgekeken.
Druk. Qua uiterlijk wel mooi, tot slot is het helemaal super dat de kroon aan de andere kant zit.
mooi, maar ik denk dat de kleurtjes gaan irriteren
Inderdaad mooi, maar de datum op de plaats van de denkbeeldige “8” vind ik erg storend.
Wel een verademing dat zo’n mooie klok nu eens niet 42 mm. of meer is qua grootte maar 40 mm.
Grt. Marco
De datum staat op de op de ‘4’, niet op de acht. De kroon zit namelijk aan de linkerkant.
En de correcte maat is 43mm.
Is dit soms de Bob Marley special edition? Wie
vertelt me anders wat hier zo indrukwekkend aan
is?
+1 Yeah mann
Sorry, maar ik vindt deze combo niet bij Sinn passen (td)
De datum staat op de op de ‘4’, niet op de acht.
De kroon zit namelijk aan de linkerkant.En de correcte maat is 43mm.
Als ik van 2 naar 24 tel staat/zit de datum op de plaats waar in die cijferreeks de 8 hoort te staan. Ik heb nergens aangegeven dat het om de urenpositie gaat.
Volgens Horloge Platform is de maat 40 mm.; wie het zeker weet mag het zeggen…
Grt. Marco
Ik Vind Sinn een geweldig merk met zeer mooie collectie maar dit vind ik niets, misschien als je brandweerman bent of zo…http://www.in2watches.com/sinn-ezm-7/
Inderdaad mooi, maar de datum op de plaats van de
denkbeeldige “8” vind ik erg storend.Wel een verademing dat zo’n mooie klok nu eens
niet 42 mm. of meer is qua grootte maar 40 mm.Grt. Marco
als de datum niet op de denkbeeldige 8 zou zitten (maar bijvoorbeeld op de denkbeeldige 4 ) zou je de datum met het horloge om je linkerpols maar moeilijk kunnen aflezen.
Als linkshandige en horloge daarom rechtsdragend heb ik het liefste de datum op de denkbeeldige 6 zitten
Ik denk dat je dit specifieke horloge niet zozeer moet beoordelen op hoe ie er uit ziet, maar meer waarvoor die gemaakt is, gebruikte materialen en waar de kleurcode’s voor staan, en dan zijn de “looks” misschien wat minder belangrijk.
Echt een “tool watch” waarvoor ie gemaakt is.
Van mij krijgt ie: (tu)
Groet
Herman
Dit horloge doet me denken aan een Zenith el primero rainbow van een aantal jaren terug willen, die is in mijn ogen beter gelukt.
El penumbra Schreef:
De datum staat op de op de ‘4’, niet op de
acht.
De kroon zit namelijk aan de linkerkant.En de correcte maat is 43mm.
Als ik van 2 naar 24 tel staat/zit de datum op de
plaats waar in die cijferreeks de 8 hoort te
staan. Ik heb nergens aangegeven dat het om de
urenpositie gaat.Volgens Horloge Platform is de maat 40 mm.; wie
het zeker weet mag het zeggen…Grt. Marco
Dan snap ik je!
Hij is overigens zeker 43mm. Zelfde kast als een 857.
Ja, deze vind ik ook mooier!