Ben ik de enige vrouw?

Tja. Maar dat wordt ook veroorzaakt doordat sommige beroepen (of überhaupt werken) door de eeuwen heen niet acceptabel waren voor vrouwen.

4 likes

Is ook wel waar, Alma Mahler mocht van Gustav niet componeren.

Bach’s Cellosuites zijn mogelijk niet van hem maar van Anna-Magdalena, zijn vrouw.

3 likes

Waar gaan die mooie lugs naartoe :smirk:

Schrijnend vrouwen tekort hier op het horlogeforum :joy:

1 like

Man, vrouw, anything in between, wat maakt t uit? Zelfde virus, iedereen hier is besmet… plaatjes willen we zien! Kom op @Iris, showen die vintage beauties

… Helpt niet hè? Ze is vertrokken met de noorder zon

2 likes

Er zijn heel veel vrouwelijke kunstenaars hoor. Die zitten allemaal op onlyfans (bewust geen link van gemaakt) Het is alleen wat je definitie is van kunst. Maar er zijn bijvoorbeeld ook heel veel heel goede fotografes. En heel veel goede zangeressen. Maar voor wat betreft schilderijen is het voor mij wel lastig hoor… Kahlo, Klint, Sturtevant zijn zo de enige die ik ken. Zullen er ongetwijfeld een stuk meer zijn, maar deze 3 ken ik…
Maar we hebben hier gewoon geen vrouwensubforum / deel voor vrouwenhorloges. En dan worden ze ook niet gepost he.

@Iris welkom btw :stuck_out_tongue:

1 like

Yes!!!

1 like

Dat zou ronduit geweldig zijn!

Wat fijn! Ik stuur je een pb en dan spreken we gauw binnenkort eens af! Misschien kunnen we er meteen een reportage van maken voor HF met foto’s van je horloges en gereedschappen :smiley:

Judith Leyster 1600 . die ken je zeker. heb je er al 4 , verder raak ik ook niet.

1 like

Welkom en veel leesplezier :+1:

1 like

Na ook lang alleen meegelezen te hebben nu ook maar een account aangemaakt. Dus hier ben ik dan, nog een vrouw :grinning:

12 likes

Ja maar jij bent een liefhebbende vrouw :joy:. Welkom en geniet van dit forum.

1 like

Thanks!

Ik had duidelijk niet veel inspiratie voor een naam :face_with_hand_over_mouth:

Welkom Liefhebbende vrouwe . may we see some watches please

1 like

Welkom.

gr JK

Hartelijk Welkom!

Welkom Liefhebbende, ben benieuwd naar de horloges uit je collectie.

Welkom liefhebbende. Groeten van een vd andere weinige vrouwen hier. :slightly_smiling_face:
Wat voor moois heb je om je pols?

3 likes

Ben ooit begonnen met een 31mm Datejust in staal/goud met zwarte plaat. Die had ik nieuw gekocht, maar een paar jaar geleden verkocht omdat ik me er niet meer prettig bij voelde. Op dit moment heb ik alleen deze twee in de collectie:

29 likes

Mooi :+1:

1 like