Ben ik de enige vrouw?

Welkom Iris, leuk dat er meer vrouwen erbij komen.

1 like

Welkom, en leuk nog een vrouw op HF.

Als ik me niet vergis was een horloge in oorsprong vooral een vrouwen sieraad. Mogen we dan concluderen dat hedendaagse mannen behoorlijk geëvrouwcipeerd zijn?
Of is er wellicht een link met de observatie dat (veel) hedendaagse vrouwen nooit tijd hebben?

Dat soort gedachten.

1 like

@Onrust @RO3L @WilSeiko
Uhm heren Iris is hier niet meer gezien sinds juni 2021.

4 likes

322 :heart: gekregen en 0 gegeven. De liefde moet wel van twee kanten komen he. :no_mouth:

7 likes

Iris ben je zo geschrokken?

1 like

Onbeantwoorde liefde, zucht.

4 likes

I know all about it. :broken_heart:

2 likes

Haha, vrouwen maken veel functioneler gebruik van het www.
Mannen hangen vooral doelloos rond, mijzelf incluis.

Wil je erover praten?

1 like

En als je onheus digitaal benaderd bent kun je de mods inlichten. Die kunnen dan een diepgaand onderzoek instellen naar de integriteit van de betreffende gebruiker.

1 like

29 jaar getrouwd. Ik ben thuis de baas: " ja schat de pmt container staat er weer, de hond is uitgelaten vaatwasser staat aan…oh en dat lege doosje van citizen is een oud doosje nog. Om mijn pols? Nee joh die heb ik al heel lang, wel nieuw bandje erop gedaan" , " zal ik nog ff dweilen?"

12 likes

Yup. No rocket science here. Misschien 10 in totaal waarvan 1 (2?) redelijk actief.

1 like

GBW?

We hadden toch ook een boze wolvin of zo?

1 like

Welkom Iris, veel plezier op het forum. Enne mannen-vrouwen we hebben allemaal de tijd nodig, denk dat er genoeg vrouwen zijn op het forum :wink:

Ja grotebozewolvin aka GBW.

Dzjeezus, ik zet deze Ferry ook maar weer op negeren. :disappointed:

1 like

Eeuhh snap hem niet wat is Uhm?

Brabants vermengd met boven de rivieren.

Edit, zit veel op Omegaforums dus blijft er wel eens iets plakken.

1 like

Ken uw klassiekers. :innocent:

:point_right:

1 like

Jammer dat Iris niet meer actief is. Wat meer vrouwen op HF zou fijn zijn toch?