Idd weinig vrouwen hier, horloges is toch meer een mannen ding.
Maar de meeste mannen hier op het forum zijn erg gezellig, en vinden het ook best wel leuk dat er ook vrouwen hier reageren en posten.
Ben zelf ook gek op vintage horloges.
Idd weinig vrouwen hier, horloges is toch meer een mannen ding.
Maar de meeste mannen hier op het forum zijn erg gezellig, en vinden het ook best wel leuk dat er ook vrouwen hier reageren en posten.
Ben zelf ook gek op vintage horloges.
Welkom!
Welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!
Er zijn hier zeker meerdere dames actief- de meest bekende zijn inmiddels genoemd- maar ik zou zeggen: hoe meer hoe beter!
Hier zou ik ik zeker ook @Horlogevrouw willen noemen, die ik heb leren kennen als een echte liefhebber van mooie horloges, maar dan meer de moderne horloges.
Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges!
Groet,
Niglo
“Klootviool, je weet dat ik geen travo’s bats.”
oh, enneh… welkom Iris!
Ik vraag me wel eens af of ik de enige man ben hier…
Geloof er niks van! Wil foto’s zien…
Welkom!
Wel, vertel eens, wat mogen die onbekenden dan wel zijn?
Bedoel je hiermee exact de merken van manufacturen of de aparte modellen en de eventuele complicaties.
Welkom.
Dat is een andere hans
Groet, HorlogeOpa
Welkom!
Of je de enige vrouw bent?
Aan het aantal reacties van mannen te zien lijkt het daar wel op ja
Present
Welkom!
Hé wat leuk dat je mij noemt idd ik ben van de moderne horloges en heb de collectie inmiddels uitgedund
Welkom @Iris op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Een mooie tijd hier toegewenst.
V.w.b. jouw vraag, denk ik dat die wel voldoende beantwoord is
Welkom Iris!
Ooit stelde zekere Inge zich hier voor; dat was een leuke meid in een leuke tijd. Maar zij werd zonder pardon van het forum verwijderd en kreeg voor de leut een ban van een jaar. Bleek stiekem toch een man te zijn. Zulke dingen mochten vroeger niet.
Is dat echt?
Welkom
Een late welkom, Iris! Ik ontdekte je bericht nu pas en het zette me aan het denken. Er zijn zeker vrouwen op dit forum, maar ze zijn in de minderheid. Er lijken meer mannelijke dan vrouwelijke horlogeliefhebbers te zijn. Als dat klopt, hoe komt dat dan? Wat is de socioculturele verklaring daarvoor?
Ik kwam alvast dit interessante artikel tegen op de website van The Guardian:
https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2009/dec/14/men-wristwatches
Welkom Iris, leuk dat er meer vrouwen erbij komen.