Ben ik de enige?

Toen ik in 2008 lid werd van dit forum met een paar Swatches en een Turks vakantiesouvenir om bezit woei de Monsterstorm op dit forum.
Ik werd erdoor gegrepen en kocht begin 2009 dit oranje Monster voor 150 euro bij Rob die toen alleen nog maar hobbymatig met die dingen bezig was.

Na een jaar was ik oranje zat en kon met @Dick_V ruilen met deze zwarte.

Helaas is deze jaren later vertrokken voor een hoger doel. Eigenlijk wil ik hem nog steeds terug, en dan voor definitief.
Gen 1 blijft voor mij toch de leukste versie.

Later kwam ook nog dit Landmonster in de collectie. Ook weer vertrokken.

2 likes

Heb nog een zwarte gen 1. Veel gedragen maar draag 'm al zeker 3 jaar niet meer.

Wegdoen is geen optie dus ligt lekker in de kast.

4 likes

Ik vond ze altijd leuk maar vind ze tegenwoordig eigenlijk gewoon vooral lelijk. :upside_down_face: Dus ben ik ben nu bezig mn Monster te verkopen. :space_invader:

1 like

Deze ongeveer 10 jaar in bezit en draag hem bijna dagelijks in de rotatie. Echt een super ding.

3 likes

Heb oe dr een dan?

Zuur…tenenkrommend zuur…deze reactie

:joy::joy:

:+1:t2:

2 likes

Eigenlijk is op vrijwel elke vraag die begint met
"Ben ik de enige"
het antwoord: nee :wink: :snowflake:

Dat terzijde: ik vind zit niet echt aan de kant van de monster-liefhebbers, vind de nieuwe overigens wel een verbetering, op de lume kleur na :slight_smile:

1 like

Ik ben zwaar fan, met de zwarte begon de horloge hobby, daarna kwam de oranje er bij, voor mijn zoontje die nu 5 is heb ik er nog 1 nieuw in doos, ook een oranje, en had ook een oranje fang maar die heb ik weer geflipt, blijf bij de 1 ste generatie hangen!

3 likes

Ooit eentje gehad. Ook nog een limited gehad via @Sprinter maar daar kan ik geen foto meer van vinden…

dbf978981f8d715d901399afe7b2abc3fb4be8dd_1_500x500

2 likes

Heb er een tiental gehad en terug verkocht, maar dat doe ik met al mijn horloges…
Tenminste een horloge met een eigen smoel en een pak meer originaliteit dan vele duurdere horloges die hier dagelijks vereerd worden.

2 likes

Zijn er ook nodate monsters ?
Zo ja, dan wil ik er één. Pure cult !

2 likes

Volgens mij deze toch?

Ben er ‘te’ zuinig op… ligt in de kluis :sweat_smile:

2 likes

Herinner me n foto v een forumlid die bijna alle modellen had. Ook met vele limiteds.

@gratje :wink:

2 likes

@gratje had/heeft niet alleen (veel) Monsters.

Edit: ik zie net dat het al weer tijd geleden is geweest dat hij online is geweest en iets geplaatst heeft…

3 likes

Precies die foto ja. Lijkt wel een Seiko vitrine.

Die facelift kan mij nog niet bekoren.
Tijd terug begonnen met yobokies gemodde monster.

Verkocht toen ik daar op uitgekeken was.
Binnen no time viel ik toch weer voor het model, maar dan in originele staat.

Ik acht de kans groter dan ik 3e generatie (jade) koop dan een redesigned versie. Hoewel ik van plan ben de collectie te verkleinen :man_shrugging:

1 like

Voor zo ver ik weet geen officiële. Het zou dan een mod worden.

Maar dan haal je t cult er imho weer n beetje uit :sweat_smile:

1 like