Ben ik er toch ingetrapt

Hoe vaak heb ik niet gezegd; “Zeg nee tegen PVD / DLC” ? En nu heb ik er toch één zelf gekocht. Ik heb wel gelijk die lelijke rubber band die van 24mm naar 20mm loopt vervangen.

Eerlijk gezegd ben ik verliefd op de wijzerplaat van dit horloge, zeker na het zien van deze post: http://forums.watchuseek.com/f15/super-avenger-black-steel-sans-black-673944.html

Wat vinden jullie ervan? En zouden jullie ook de DLC laag laten verwijderen?

Je kunt hem niet gewoon zonder kopen?
Vind hem ‘zonder’ wel mooier geloof ik , vooral het contrast tussen de kast en de plaat is dan erg fraai.
Dit is trouwens een van de weinige moderne Breitlings die mij kan bekoren!

Zou normaal gesproken niet snel iets veranderen aan het originele ontwerp maar ben niet zo’n fan van DLC en vind die foto’s op WUS wel erg gaaf!

Oh wat mooi! Beiden zijn schitterend. Ik zou ze allebei kopen, dan hoef je niet te kiezen…

Gaaf, ziet er wel erg postapocalyptisch uit met die matte kast (tu)

Geweldig (tu)

Prachtig horloge en mooie maat

Heel mooi, en ik denk dat hij me ‘naakt’ nog wel beter bevalt ook!

Succes bij jouw beslissing.

Heeeeel gaaf…persoonlijk vind ik het wel jammer dat de 10 en 8 weer afgekapt worden.

Wow, naakt is ie echt lekker!

Heb je een adres waar je dat zou kunnen laten doen in NL? Ik zou het wel weten!

Ah, je hebt een eurootje besteed op de kermis en deze bleef aan de grijper hangen? (:P)

Van harte!!

Ik zou denk ik de zwarte laag wel verwijderen ja(tu) maar vind overigens de band die je er nu op hebt helemaal niets.

Eigenlijk hou ik ook helemaal niet van zwarte horloges. Maar dit is wel bruut hoor.

Vindt dit toch geen onaardige combi, maar gestript / zonder coating ziet het horloge er wel mooier uit.

Mvrgr, Andre

Persoonlijk vind ik hem gestripped mooier. Maar verder mooi horloge hoor. Gefeliciteerd.

mooi zoals hij is ! met zwarte kast ! de kast past zo prima bij de wijzerplaat en details. Gefeliciteerd met je nieuwe Breitling !

Gefeliciteerd met deze dikke stoere klok, een keer een Breitling die niet weerkaatst B)-

Beide zien er bruut uit. Zwart met rood vind ik een stoere combi, maar met die robuuste stalen kast ziet er robuust uit.
1 van de weinige Breitlings die mij kan bekoren.

Oh ja, die band kan niet nee :wink: Sorry Henrik :smiley:

Mmmm, die band kan niet lees ik zo. Laat leverancier Henrik het maar niet horen :+ Foto’s zijn met mijn telefoon gemaakt, dus het ziet er allemaal niet zo florisant uit.

Ik ga wel een band laten maken in donker grijs met rode naad. Dat lijkt me wel wat. Of zou een zwarte band ook wat kunnen zijn?

Jürgen Schreef:

Mmmm, die band kan niet lees ik zo. Laat
leverancier Henrik het maar niet horen :+ Foto’s
zijn met mijn telefoon gemaakt, dus het ziet er
allemaal niet zo florisant uit.

Ik ga wel een band laten maken in donker grijs met
rode naad. Dat lijkt me wel wat. Of zou een zwarte
band ook wat kunnen zijn?

Ik moest gelijk aan deze, naar mijn mening fantastische, combinatie denken, alsof hij ervoor gemaakt is! (tu)

Band is de Hirsch Grand Duke.

JTrapman Schreef:

Jürgen Schreef:

Mmmm, die band kan niet lees ik zo. Laat
leverancier Henrik het maar niet horen :+
Foto’s
zijn met mijn telefoon gemaakt, dus het ziet er
allemaal niet zo florisant uit.

Ik ga wel een band laten maken in donker grijs
met
rode naad. Dat lijkt me wel wat. Of zou een
zwarte
band ook wat kunnen zijn?

Ik moest gelijk aan deze, naar mijn mening
fantastische, combinatie denken, alsof hij ervoor
gemaakt is! (tu)

http://photoshare.shaw.ca/image/b/9/c/80838/dsc047
46-0.jpg?rev=0

http://photoshare.shaw.ca/image/b/9/c/80838/dsc047
12-0.jpg?rev=0

Band is de Hirsch Grand Duke.

Ik vind ook dat rood terug moet komen in de band, maar croco vind ik nog te net voor deze stoere bikkel.