Ben ik op zoek naar een Pilot/Flieger, en welke dan?

Ik heb alle eenzame avonden gebruikt op het horlogeforum :slight_smile: , mede om me te verdiepen in wat er zoal te koop is. Daarnaast allerlei websites afgestruind. Zoals je zegt, half the fun is juist het zoeken en lezen en kijken. Resultaat: 3 horloges die ik mooi vind en waarvan ik nooit gedacht had dat ik ze zou overwegen.
Ik heb dit eerder gedaan met als resultaat een Duro, een SARB033 en op de wishlist staat een GS.
Ik vind het HF juist fijn om te leren maar ook te horen van anderen wat ze mooi vinden. Daarnaast is er veel kennis hier wat helpt in de uiteindelijke keuze (is het een betrouwbaar uurwerk, welke andere keuzes heb ik over het hoofd gezien e.d.) Uiteraard neem ik zelf de beslissing. Zo ook nu: gekozen voor een Hamilton terwijl deze niet bovenaan in de poll stond.
Geen verdediging van waarom ik voor een poll kies, alleen een verduidelijking.
Dus ja, eens met je, maar vind het HF juist een forum waar je hulp kan zoeken om je keuze duidelijker te krijgen.

1 like

Mooi! Ik ga 's op zoektocht :slight_smile:

1 like

The one and only is the JG 74, dominator of all Fliegers :joy::airplane::small_airplane::joy:


Have a good weekend HF members :control_knobs:

2 likes

Je kunt ook bij Archimede kijken. Is iets lager in prijs dan Stowa.

pilot39h-sw-s

2 likes

Dus je mag niet met je fieldwatch in het vliegtuig, laat staan dat je met je flieger door het veld loopt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank voor de tip, best overzichtelijk eigenlijk :grinning:

1 like

Kun je hier iets mee?

1 like

Ik vraag me af of de Hamilton wel een Pilot is :wink:

Even de website bekeken, mooi en gaaf dat het een Nederlands product is!

1 like

Gecheckt en niet meer in productie! Alleen tweedehands te krijgen op eBay.

dank voor het zoeken!

1 like