Daar zijn we weer! Even een pauze ingelast van 2 maanden maar aangezien er wat minder streng moderereerd wordt en er een paar azijnpissers weg zijn, voel ik me wel wat meer thuis.
Na mijn ban goed gesprek met Jur gehad dat regels niet echt goed zijn geintreprereerd en er in the heat of the moment verkeerde beslissingen zijn gemaakt.
Overigens geraakt door alle steunbetuigingen. Heb ik de afgelopen 13 jaar toch iets goeds gedaan
Wel een tijdelijke account, want ondanks dat ik na bijna 2 maanden wel weer klaar ben om te posten, is het @Henrik jammer genoeg niet gelukt om in die tijd het emailadres van mijn oude account (@Honey_Badger) te herstellen zodat ik daar weer op kan inloggen en alle PB’s/historie/badges weer terugheb (en dan kunnen we offtopic ook weer open zetten)
Ook nog even een overzichtsfotootje gemaakt van het grootste deel van de collectie.
Gelukkig hebben we je sinds een paar maanden in de HF Elite Squad groepsapp, die inmiddels KFC United heet (naar kip-per-kilo-etende lichtend voorbeeld SuperC) en je dus geen seconde hoeven missen!
Maar goed dat je hier ook weer van de partij bent!
Welkom in het warme nest van fijne mensen, liefde en gedeelde passie!
Ik hoop van harte dat je al die positiviteit en liefde kunt handelen, want het is nogal wat!
Er zijn vele voorgangers geweest die hier niet mee om konden gaan en zich daardoor helaas misdroegen… denk aan een SuperC, Perlon Jan, Monaco en nog een paar van die schavuiten.
Er was ook nog een of andere Tom… weer zijn pseudoniem niet meer. Die had er ook nog wel wat moeite mee, maar die is op duistere wijze verdwenen.