Ben is terug!

Hij dacht het even tussen neus en lippen te melden in een ander topic, maar ik vind het wel een eigen topic waard! Harstikke fijn om je weer in ons virtuele midden te hebben, Ben!


Ik ben Ben van den Broek! En ik ben weer terug op het forum. Lange tijd geen bericht. Hoe gaat het met Marc? Ik ben je niet vergeten maar ik ben ook heel veel kwijt. (door mijn hersenkneuzing)
Ik ga vaker op het forum verschijnen.

Welkom terug, Ben.
Dat we weer veel van je mogen horen.

Wie is dit illuster figuur?

Mijn beste Ben,

Welkom terug.
En neem voorlopig de dagen zoals ze komen, maar:

“blijf wel regelmatig luisteren naar je pols, en ontdek daar de bron van je passie!!”

Vrede en alle goeds,
Coenraad, alias ‘Tissot62’

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Wat benne we zonder Ben ?

Drie keer hoera ! Ben is back !!! :wink: (tu) (tu) (tu)

welkom terug (tu)

Welkom terug en succes met de gezondheid!!

Ben is back (tu) Het is goed om weer van je te horen.

Welkom terug… Je hebt heel wat in te halen. :wink:

Hallo Ben,

wat goed om te lezen dat het inmiddels weer wat beter met je gaat! Ik kan me nog je enthousiaste verhalen herrineren van je opleiding, en dat 'ie toen plots werd onderbroken door een ernstig ongeluk. Fijn om te zien dat je er toch nog plezier aan kan beleven en dat je inmiddels een eigen atelier hebt! Fantastisch.

Rest mij enkel nog dit te zeggen: Welkom terug. (tu)

Beste Ben,

Ik ben te nieuw op dit forum om te weten wie je bent, maar als ik het bericht hierboven lees zie ik dat het geen fijne onderbreking geweest moet zijn. Daarom toch mooi dat je terug bent en veel plezier gewenst.

Groeten, Frank

Hallo Ben,

Inderdaad ik ben ook te nieuw op dit forum om jou te kennen. Maar welkom terug! :smiley:

mvg,

Voor een ieder die Ben niet kent:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,66238,66402#msg-66402

Een paar maanden na Ben heb ik dit forum ontdekt en zijn gepassioneerde
verhalen over zijn opleiding deden mij deugd. Ben, grandioos dat je er
weer bij bent.

Welkom terug BEN! Tijdens de DZVL-toerrit op 5 oktober hebben ‘PB’ en ik het er nog over gehad dat je alweer zo’n tijd weg was van het forum…

Welkom terug Ben, fijn om te horen dat het beter weer wat beter met je gaat.
Op 5 oktober heb ik na de DZVL-toerrit nog even met Jeroen over je gesproken.
Omdat op 8 augustus een half jaar was verstreken na je laatste post, heb ik op het forum gevraagd of iemand van jouw situatie op de hoogte was.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,91055,91055#msg-91055.
Ik denk dat menigeen tijdens je afwezigheid aan je heeft gedacht en je enthousiaste verslagen van je vorderingen als horlogemaker heeft gemist.
Maw, uit het oog maar niet uit het hart.
Hopenlijk horen we in de toekomst weer meer van je.
groeten,
Peebee.

Snooker Schreef:

Voor een ieder die Ben niet kent:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,66238,66402#
msg-66402

Hey Ben, fijn dat je er weer bent! (tu)

Ik ken je (nog) niet maar tzt komen we ons wel tegen in e.e.a. topic.

zo te lezen ben je een geliefd persoon, des te mooier dat je weer terug bent

Welkom terug, Ben. We verheugen ons erop om weer eens een van je persoonlijke stukjes te lezen.

Adriaan

Dat is erg goed nieuws voor Ben en natuurlijk ook een beetje voor ons zodat we hopelijk weer kunnen genieten van zijn enthousiaste verhalen over onze gezamenlijke passie.

Groet,

Bojo