Ben je een binnenshuisdrager en/of buitenshuisdrager?

Joehoe. Los van begrijpend lezen, is überhaupt lezen ook een kunst.

Niet de woorden verdraaien :wink:

Noem het een kronkel, horloge gaat af zodra ik thuis ben.

1 like

Ja. Maar ik laat wel mn broek aan en zonder horloge voel ik me naakt…

Mijn verbazing is geen waardeoordeel, alleen verbazing. Had dit niet verwacht.

5 likes

Haha :sweat_smile:
Zo kun je het ook bekijken inderdaad.

Wat bedoel je?

Dat WIS hun horloge zo snel mogelijk na thuiskomst afdoen…

2 likes

Hierin lijken wij exact op elkaar! :rofl:

1 like

Ik ben overbeschermend. Ik laat de verschillende stukken veelal onaangeroerd in de doos liggen. Optie 5 dus!

De functie is toch gewoon genieten, dat kan ook prima in huis. Een voorbeeld: je ergert je weer eens gruwelijk aan reacties op HF en je bloed kookt! Nou, even op je horloge kijken en je denkt: wat is het leven toch heerlijk… Probeer t vandaag gewoon eens.
#laatdathorlogeookbinnenom

5 likes

Ter verduidelijking.

1 like

Hier net zo! :+1:t2:

:joy:

Draag horloge vrij veel/vaak, vooral doordeweeks, en doe 'm dan meestal pas af net voor 't slapen gaan.
In het weekend draag ik horloge wat minder vaak dan doordeweeks.
Sporten (met name hardlopen, roeien, zwemmen) doe ik er niet mee. Onprettig.

1 like

Wie is hier nou in de war? :wink:

2 likes

Heel de dag door. Behalve onder de douche of tijdens het slapen.

M’n G-SHOCK leg ik soms voorzichtig even weg zodat ie niet vies wordt. Stel je voor…

3 likes

Ik draag mijn horloges altijd. Ik voel me naakt zonder, en ik verlies mijn besef van tijd. Ook mijn kleren en schoenen draag ik vanaf het moment dat ik opsta (of gedoucht ben, als ik dat onmiddellijk na het opstaan doe) totdat ik ga slapen. Ik draag comfortabele kleren (en horloges) dus ik heb totaal geen behoefte om thuis nóg comfortabelere kleren te dragen. Ik voel me al gewoon top en vrij in mijn kleren. Bovendien is mijn huis veel te goor om zonder schoenen in rond te lopen. :grimacing::grimacing::joy:

In bed mag ik mijn horloge niet meer dragen van mijn vriendin, omdat haar haar er altijd achter blijft haken. Helaas moet ik dus vaak zonder m’n schatje slapen, want meestal slapen mijn vriendin en ik in één bed.

12 likes

Ik draag geen horloge kijk er alleen maar naar.:wink::beers:

3 likes

Dat dus!

2 likes

:thinking::thinking::thinking: Vindt je een horloge om je pols net zoiets als schoenen?

Gewoon 24/7 voor mij!

6 likes

Binnen en buiten uiteraard.

Zou anders het gevoel hebben horloges voornamelijk voor de buitenwereld te hebben.

5 likes

Horloge wordt de hele dag gedragen, binnen en buiten. Kan zelfs nog een horlogewissel doen als ik de hele dag thuis ben. Genieten zit hem voor mij echt in het dragen en ernaar kijken.

3 likes