Ben nieuw hier :)

Hallo forum leden . Mijn naam is Joey ben 18 jaar en woon in de provincie Limburg. Sinds kort ben ik me gaan interesseren voor horloges. Sinds ik een horloge van Fossil heb gekocht vond ik het wel leuk ziet er ook mooi stijlvol uit. Verder ga ik ook met de pilot Watch collection van atlas beginnen. Dus hoop nog dat ik hier op wat horloge vrienden maak :slight_smile: en zo aan de nieuwe leuke hobby te beginnen gr.joey

6 likes

Welkom!

1 like

Welkom, en ga maar vast sparen voor het echte werk! :wink:

1 like

Welkom Joey, mooie start van de collectie!

1 like

Welkom… en… we zijn hier gek op foto’s…

Fijn om te zien ook dat “jongelui” zich interesseren voor horloges… en niet met de massa mee hollen voor een smartwatch… (smart watches are for dumb people :slight_smile: )

2 likes

Hallo Joey, gaat goed komen. Veel plezier hier :+1:

1 like

Welkom op Horlogeforum, Joey!

1 like

Welkom! :+1:

1 like

Welkom en veel plezier gewenst .

1 like

Welkom Joey. Bewonderingswaardig dat je wat wil gaan verzamelen!! Maar ik zou effe door sparen en voor het echte werk gaan! Leuke automaat of handwinder van Ă©Ă©n van de bekendere merken.

1 like

Mijn beste,

Joey, van harte welkom in de kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en altijd je eigen gevoel volgen bij de aanschaf van een nieuw klokje en opgepast, hf werkt een beetje verslavend naar her schijnt …

1 like

Have fun :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welcome :smiley: young man !

1 like

Welkom! Ergens moet het beginnen, benieuwd wat je over een aantal jaren om je pols draagt. Ik ben ook ooit met een fossil begonnen.

1 like

Welkom op het HF Joey

en Fossil maakt i.d.d. mooie klokjes !

grt. Gerard

1 like

Welkom Joey!

1 like

Welkom.

1 like