Ben SATT nog steeds niet zat

Na de HFLE van vorig jaar, zijn de Steinhart kriebels intussen weer terug. Maar de modellen die mij aanspreken zijn niet bepaald gering. En helemaal niet voor mijn bescheiden pols.

De klokjes die ik mooi vind zijn:

Nav.B-Uhr Silver Edition

Apollon Chronograph

Triton 30

Triton 100 Black

Tenminste… mooi op plaatjes. Ik zou ze graag eens in het echt willen zien. Zoltar/Aramar heeft ze niet op zicht.

Weet iemand waar ik ze wel zou kunnen bekijken? Hoeft niet precies dezelfde uitvoering te zijn. Het gaat me namelijk ook om de ‘algemene’ look/feeling/formaat van hoe zo iets om m’n pols zou staan. Steken de lugs uit, staat het geheel te groot/hoog op m’n pols, etc.

Je zou kunnen informeren bij clockwise in Hellevoetsluis, wellicht dat ze bovenstaande modellen op voorraad hebben. Op de website staan een aantal andere modellen maar misschien is deze niet helemaal up-to-date.

grt.

Ik heb er 2 (3). Voor het geld zijn ze geweldig :wink: Vooral de Pilot. Mooi afgewerkt en de handopwinder is deadly accurate.

Voor drie a vierhonderd euro zijn het geweldige horloges, je kan jezelf er geen bult aan vallen.

Zelf vind ik de banden, met name de leren banden geweldig. Het raakt verslavend om enkele paren sloffen mee te laten sturen met een nieuwe Steiny