Ben

vanavond vernomen dat Ben inderdaad een ongeluk heeft gehad. Hij is geschept op zijn brommer en heeft een hersenkneuzing. Is tot weinig in staat, dus vandaar dat hij niet reageert op het forum.

Wens hem veel beterschap.

Ruud de Vries

Dat is knap vervelend voor Ben! Hij had een tijdje geleden ook al verschrikkelijk veel pech:

“Beste allemaal. Dank voor jullie bemoedigende woorden. Sorry dat jullie al een hele tijd niets van mij hebben vernomen. Het gaat momenteel niet echt goed met mij. Mijn schoonvader is overleden en ik heb een ongeluk gehad waarbij mijn sleutelbeen is gebroken en ik tevens een hersenkneuzing heb opgelopen. Vanmorgen was ik even op school (mijn vrouw was mee want die moet rijden) Ik was heel emotioneel want ik kan voorlopig niets doen. Mijn schouder werkt nog niet echt mee en in mijn kastje van boven is het caliber behoorlijk van slag. Ik denk dat ik ben aangereden op mijn bromfiets. Ik kwam bij in het ziekenhuis. Over een paar maanden kan ik pas weer naar school omdat ik in de tussentijd mijn hoofd niet te zwaar kan en moet belasten. Deze regels tikken was alweer genoeg om zeer moe naar bed te gaan. Ik kom echt binnenkort met het verslag van de afgelopen periode. Ik ben nog steeds waanzinnig gek op alles wat tikt en slingert. Ik zal dan ook vertellen over mijn nieuwe attelier waar ik tot voor kort allerlei, ook antieke klokken, aan het maken was. Ik heb veel ‘wegtrekkers’ daarom is ook dit bericht een beetje chaotisch. Nogmaals, veel dank voor de mooie woorden. Tot binnenkort. Groeten van Ben die voorlopig niet naar school gaat.”

Ik wens ben heel veel beterschap!

Ik hoop dat Ben ondertussen toch al een beetje hersteld is en vooral, dat ie over de schok heen is, want zulke ongevallen kunnen een mens psychisch zwaar tekenen.

Mocht het reeds een beetje gaan, Ben, geef dan een een (klein) seintje !

We duimen alvast voor je en hopelijk kan je je droom als horlogemaker verder zetten.

Zelden hebben we hier zo’n enthousiasteling gehad. (tu)

Ben, heel veel sterkte. We hopen weer snel van je te horen.

Weer? Of is dit nog steeds van afgelopen november/december?

Henrik Schreef:

Weer? Of is dit nog steeds van afgelopen
november/december?

Dat vroeg ik me ook af, ik hoop het tweede.

Beterschap Ben.

Van een hersenkneuzing ben je zomaar niet af, dat is echt serieus. We mogen al blij zijn dat hij destijds toch nog even op het forum gereageerd heeft. Het zal wel hetzelfde ongeluk zijn.

Ben, als je dit leest: Beterschap!

Groeten, Tom Vreeken.

beterschap ben. ik mis zijn humoristische berichten wel
Ik hoop dat hij ons binnenkort weer aangenaam komt
verhalen over zijn belevenissen