Benetton by Bulova en een H

Hallo mede horloge liefhebbers,

Vandaag liep ik voor de tweede keer deze week tegen een Benetton (by bulova) horloge aan. De kleuren die in deze horloges gebruikt zijn, vind ik erg leuk en heb daarom ook deze meegenomen (ja die van eerder deze week had ik dus ook al meegenomen). Nou is op de foto goed te zien dat de paarse kast wat beschadegingen toont, wat vinden jullie zo laten of iets aan (laten) doen? En hebben jullie misschien ook tips hiervoor? Ik heb wel eens horlogekasten opnieuw laten verchromen, verzilveren en vergulden maar met kleuren heb ik geen ervaring.

Nu de tweede foto. Soms koop ik de “uitzoek doosjes” op rommelmarkten gewoon in één keer op, thuis kijk ik wat ik leuk/interessant vind en de rest komt in één grote doos die ik later open trek om eens te kijken wat het nu allemaal is. Vandaag trof ik een horloge met alleen deze “H” achterop. Het uurwerk wat hier in zit is een shiojiri ltd y121a (seiko). Wie kan mij iets vertellen van deze “H”?

2 likes

De H is volgens mij het logo van de Hema.

4 likes

Beschadigingen zijn op een foto altijd erg goed zichtbaar. Als het horloge wordt gedragen, zie je het niet.
Ik vind het wel meevallen. Gewoon zo laten, dus.

Groeten van enkele broertjes, die zijn ook goed gedragen:

:sunglasses:

1 like

Ook erg mooie exemplaren, ik zal niet achter blijven. Hierbij nog een broertje die ik eerder deze week kocht.

1 like

Hai, ik ben nieuw hier. Ik heb een Benetton by Bulova Zurich te koop. Achterop staat 1994 weet iemand waarom je met uploaden niet direct de Galerij in kunt v je mobiel?

en maar 1 tegelijk???