Benieuwd naar deze Ebel

Hallo,

Na jaren meelezen op dit leuke liefhebbers forum heb ik vragen over een Ebel.

Als erfenis van mijn al jaren overleden vader heeft hij nutteloos stof liggen te happen in de kluis.
Paar jaar geleden bij een juwelier een service beurt gegeven en sporadisch gedragen met kerst.:wink:
Als ik zoek bij Ebay of Chrono24 staan er duizenden Ebels te koop maar dit model kom ik niet tegen.
Ik heb verder geen informatie, alleen dat deze 18 karaats goud is en handwinder.

Het uurwerk loopt goed maar ik weet niet wat voor uurwerk erin zit en zou er graag meer over willen weten en mogelijk iets over de waarde

Ben benieuwd naar de reacties

Groeten, Hans

P.S. zelf in collectie: 3 Tissot, 1 Hamilton, 1 Seiko en een radio gestuurde Casio voor de juiste tijd bij autosport

Mmm, nog geen reacties op jouw vraag.
Probeer het nog eens op het vintage gedeelte te vragen, misschien helpt dat.
Verder veel plezier hier en ik zie de foto’s van je andere horloges vast wel eens voorbij komen.

Ben inderdaad verrast dat er nog geen antwoord is gezien de vele kenners op het forum. Is het echt zo’n onbekende klok? Zal als dat mag de vraag ook maar in vintage deel stellen.

Ik denk dat er best wel eens een Eberhart uurwerken in zit.
In de jaren 50 gebruikte Ebel o.a. deze uurwerken.
Ik heb pas een Ebel horloge uit de jaren 50 gerepareerd en daar zat dus een Eberhart uurwerken in.