Benieuwd waar de echte horloge liefhebber vandaan komt?

Omdat in een ander topic met de vraag in welke stad je de meeste horloge winkels aantrof in Nederland en dit toch wel Maastricht bleek te zijn, en hierdoor de gemiddelde Limburger in twijfel werd getrokken :see_no_evil: ben ik wel benieuwd waar de gemiddelde Nederlandse HFer woont!

Dit topic is puur sarcasme dus niet te serieus

Dus België en de rest van de wereld doet indeze niet mee✌️

Let us know!
:beers:

• Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Flevoland
  • Groningen
  • Friesland
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Maastricht en omgeving
  • Gelderland
  • Utrecht
  • Zeeland
  • Noord Brabant

0 stemmers

5 likes

Biblebelt… Yiha! :cowboy_hat_face:

20 likes

Ja maar…
Ik ben een echte brabo die in Gelderland woont sinds enkele jaren omdat dat zo uitkwam. de vrouw wilde dat en die is zo impulsief dat er ineens een te koop bordje in de tuin stond in Brabant en een verkocht bordje ergens in Gelderland.
Dus ik wil op Brabant stemmen maar dat is een beetje valsspelen.
Wat nu?

1 like

Ik ben een halve Groninger en halve Zeeuw, geboren en getogen in West Overijssel tot ze in '86 besloten om m’n gebied bij Flevoland in te delen.

Zeg het maar. Ik heb Overijssel gestemd omdat ik het bestaan van Lelystad weiger te erkennen. :grin:

8 likes

Volgens mij zitten er ook redelijk wat Belgen op dit forum. Doen zij niet mee?

7 likes

En de overige ca. 190 landen?

1 like

Buiten categorie: België :grin:

Maastricht en omgeving? Waarom niet gewoon Limburg?

6 likes

De buitenlanders worden hier weer zwaar gediscrimineerd.

1 like

Als halve Fries en halve Limburger geboren in Zeeland, opgegroeid in Noord-Holland en 20 jaar geleden door de liefde terecht gekomen in Noord-Brabant (Budel, of all places :smile:).

Dan kies ik maar “maastricht en (zeer ruime) omgeving”?

2 likes

Zou sowieso wel handig zijn als je interesse hebt in een horloge uit de ‘horlogemarkt’ dat je kunt zien waar iemand woont :blush:

Waarom kom je vandaan is toch een makkelijke vraag? Waar woon je nu, niet waar heb je allemaal ooit eens gewoond :wink:

2 likes

Kom je daar vandaan waar je geboren bent, of waar je het langste gewoond hebt, of waar je vader of moeder geboren is?
Bij mij zijn dat namelijk 3 verschillende landen en 4 verschillende gemeentes.

= waar je woont op dit moment :relaxed:

Dat gebied staat ook niet op de lijst :joy:

Ah! De meeste mafkezen komen uit Noord Brabant zie ik :+1:

2 likes

De meeste ( ik durf zelfs te beweren 99,9 procent) komen gewoon uit moeder hoor.
Case closed