Benieuwd waar de echte horloge liefhebber vandaan komt?

Sorry maar, dit is geen Brabants.

Is dat toevallig Urk?

Ik ken 90% van Enschede niet gelukkig.

2 likes
1 like

Nee, ik ben heel erg geen Urker. Helemaal niet uit politiek, religieus en moraal oogpunt. Voorts doe ik zeer zeker niet aan gouden oorbellen, en het dialect is iets wat ik angstvallig vermijd. :grin:

Het gaat dan ook om het aantal liefhebbers gerelateerd aan de bevolkingsdichtheid per provincie, dus dat wordt rekenen geblazen voor je. :grin:

[quote=“HanDavinci, post:53, topic:204484, full:true”]

Een is al erg genoeg :grin: - Greetz from Hengelo

1 like

Waarom alleen Nederland?

Wat is trouwens een “gemiddelde horlogeliefhebber”?

Nee, 90 procent van de posts op HF komt uit Enschede.

1 like

Niet te serieus @Johan01 en even de hele post lezen. Dan weet je waarom. :v:

En speciaal voor jou een :beers:

Resultaat bij 309 stemmers:

• noord-brabant, utrecht en groningen oververtegenwoordigd
  • friesland, limburg en drenthe ondervertegenwoordigd (NB de aantallen zijn hier zo laag, dat een klein aantal stemmen het weer vlot zouden kunnen trekken)
  • de rest houdt aardig pas met het aantal inwoners.

7 likes

Een in Zuid-Holland woonachtige Limburger met zijn wortels in Frankrijk en Duitsland.

Op Han na ken (althans, weet dat hij uit Enschede komt) ik best weinig forumleden die uit de Regio Enschede/Hengelo komen. Het lijkt mij best een keer leuk om een regio dagje te organiseren met streekgenoten.

Als Limburger moet ik toch wel slagen in Maastricht zou je zeggen.
Maar met horloges zoek ik een merk en model wat ik wil dragen. Online zoeken, en dan kijken met wie ik een deal kan maken.
Ik wil gewoon een bepaald merk en model, dan maakt het mij eigenlijk niets uit om daarvoor een reis te maken, al zit de aanbieder in Zwitserland.
Oké, er zijn zeker horlogeliefhebbers die om de hoek bij een juwelier een horloge willen kopen, of… zien.

Mij heb je

Ben toch blij dat de Belgen mee mogen stemmen. Thx “vrienden”… :+1:

1 like

Naar huis komen. :grin:

Brabant :ok_hand:

1 like

Twente staat er niet bij.

Even scrollen naar de 35 ofzo

artworks-000418193601-fy27m1-t500x500

1 like