Weet iemand of er nog onderdelen te krijgen zijn voor dit horloge? Ik heb hem in een kleine partij gekocht en eerlijk gezegd vind ik het zonde om hem zomaar in de container te gooien.
Ik weet dat alles te maken is en ik weet ook dat ze in goede staat op chrono staan voor een mooi bedrag.
Ik kan hem zelf niet maken, maar het zou zonde zijn dit mooie horloge zomaar weg te gooien omdat je hem niet kunt maken. Nu kan ik op zoek gaan naar een restaurateur, of iemand er blij mee maken en mezelf een hele hoop tijd besparen.
Tuurlijk weet ik dat daardoor geld weg ga gooien, maar dat gaat nog wel vaker gebeuren.
Ik heb vanmiddag wel een paar keer gebaald van mijn impulsieve beslissing…
Maar ik ben opgevoed met " wie goed doet, die goed ontmoet " dus ik ga hem doorzetten. Ooit hoop ik dan bij een mooie 1040 goldplated brickband te komen om mijn grailwatch te complementeren dus als iemand iemand kent die zo’n ding heeft liggen???
Ik zit alleen te denken hoe ik dit ga aanpakken… eigenlijk zou een poll wel het eerlijkste zijn, maar dat kan weer niet vanwege het level 1 verhaal…
Is er een andere manier om dit openbaar te doen op een eerlijke manier? De aanmeldingen gaan nog niet echt hard, maar het horloge gaat weg.
dus als iemand iemand kent die zo’n ding heeft liggen???
En dan bedoel ik niet allemaal sites waar ze te krijgen zijn zoals etsy, Chrome, worthpoint of noem ze maar op… gewoon ergens in een la vergeten stof te happen… dat zou ik het mooiste vinden…
In totaal zijn er 4 personen geweest die interesse hebben getoond in dit horloge. Ik heb elk knopje geprobeerd om iemand te taggen, helaas is dit niet gelukt… Uiteindelijk op de ouderwetse manier een papiertje uit de glazen pot getrokken!
De gelukkige winnaar is Paul!
Stuur me maar een PM om de verdere details door te spreken