Benrus Ultra Deep reissue

Zag gisteren de reissue van Benrus Ultra Deep voorbij komen. Ziet er veelbelovend uit op eerste blik. 36MM duik horloge met Soprod uurwerk, geprijsd @ $1,095.- Het is dat ik mn Serica 5303-3 destro in September verwacht, anders zou ik nog moeite krijgen met kiezen :sweat_smile:

Wat vinden jullie er van? Zet zelf alleen nog vraagtekens bij hoogte van het horloge, bij wat kleinere diameters vaak het gevoel dat ze wat te hoog op de pols zitten (had ik ook bij Seiko Baby Alpinist - SPB155J1).

Plaatjes en informatie via Worn & Wound:

11 likes

Op de benrus site staat nog helemaal niets over de ultra deep? Dus ik ben benieuwd waar deze info vandaan komt…

Benrus heeft in Amerika een release duik-event gehad en het nieuwe model meegenomen naar Wind Up Watchfair in Chicago. Wordt ook besproken in hun laatste podcast, evenals die van The Grey Nato. Waarom ze hem nog niet op hun website hebben staan weet ik ook niet :man_shrugging:t2:

Komt in Augustus uit, dus zal niet lang duren. Miss dat ik hem bestel en dan kijk welk me meer bevalt, de Serica 5303-3 of de Benrus Ultra Deep. Dan gaat de ander naar het blauwe gedeelte hier :wink:

1 like

Ik vind de benrus erg mooi dus ik wacht geduldig af, ben ook nog bezig met een Doxa sharkhunter voor naast m’n 300t😁 zo blijven we lekker bezig…

1 like

Heel tof :thinking: al denk ik ook wel dat het een dikkertje is op de pols.

Ik heb vintage hamilton compressor lijkt e erg op ,super mooi en draagt comfortabel.

Ik heb deze nog liggen, dit is 34mm, dezelfde kast als benrus destijds gebruikte…

3 likes

20 september de release gok ik!

102 likes, 0 comments - wornandwound on September 15, 2023: "The @Benrus Ultra-Deep returns on September 20th at 12 PM ET

#wornandwound #windupwatchshop #e..."

Instagram teaser

Daar is ie.
Niet gek!

1 like

Ik twijfel nog qua hoogte van het horloge tov de diameter. :man_shrugging:t2:
Ik wacht nog maar even een paar reviews af :yum:

1 like

Alleen voor vandaag?

1 like