Bens

Een van mijn super mooie horloges verkocht aan @Bens . Deal snel gesloten zeer prettig contact met de koper echte aanrader. Mooi te zien de passie voor horloges van mede forumisten, nog even leuk gepraat over de hobby. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Bens. Uitstekende, vlotte en leuke communicatie, komt netjes na wat er is afgesproken. Zeker een aanrader :+1:

1 like

Net een prima ruildeal achter de rug met Benjamin aka @Bens. Super vlotte, aangename en snelle communicatie en verzending!

10/10 would buy/sell or trade again!

Deze week een ruil gehad met @Bens en was zeer tevreden over zowel het horloge als de service.

Fijne communicate, snel en vlot maar ook aangenaam in de zin van een extraatje op de band :grin:

Zeker aan iedereen aan te raden voor verkoop of ruil :ok_hand:

Afgelopen week 2 straps verkocht aan @Bens. Fijne, vlotte communicatie en alles goed verlopen.
Aanrader!

Mooi bandje over mogen nemen van Benjamin tegen een eerlijke prijs. Snelle service en prettig contact!

Leuke deal met @Bens gesloten.
Goede communicatie en snelle verzending.
En een horloge perfect beschreven zoals hij er uit ziet 99/100.

1 like

Ik kon geen topic vinden over ervaringen met @Bens als verkoper, dus vandaar mijn nieuwe topic.

Na een aantal keer de “up” langs zien gaan voor zijn aangeboden Vostok de knoop doorgehakt en akkoord gegaan met de (inmiddels flink lage) aangeboden prijs.

PM’s werden snel en correct beantwoord en een prettig over en weer gesprek volgde.
In de advertentie stond dat de Amfibia in “bijna nieuwstaat” zou zijn,
maar wat mij betreft mag de toevoeging “bijna” er vanaf, als er “nieuw en ongebruikt” had gestaan,
zou dat beter passen bij de ontvangen staat.

Perfect geleverd met alle toebehoren, met als kers op de taart dat hij het pakket vrijdag middag na ontvangst van de betaling op de valreep nog op tijd bij de post heeft weten in te leveren zodat ik hem zaterdag al in huis had.

Dikke plus en dank voor de nette en snelle afhandeling van @Bens :ok_hand:

1 like

Mijn eerste deal met @Bens
Precies zoals je mag verwachten van een Hf-lid. Snelle en open communicatie, marktconforme prijs en een horloge wat exact in de staat is (beter zelfs) dan omschreven. Hij zal met trots gedragen worden Ben!
Aanrader dus beste mensen :star: :star::star::star::star:

1 like

Van Ben aka @Bens een zeer mooie Yema voor een scherpe prijs kunnen overnemen. Communicatie en deal verliepen snel waarna het horloge keurig verpakt en zeer snel bezorgd werd. Ik vermoed dat Ben een connectie met PostNL heeft

Kortom, goed ‘zaken doen’ met Ben.

1 like

Ik heb een prachtige lederen KO horlogeband van @Bens overgenomen. Volgens zijn zeggen een keer of wat gedragen. Nou, de band ziet er geweldig uit! Snelle communicatie, mooie prijs betaald, vlot opgestuurd. Fijn zaken doen op deze manier!

1 like

Super snelle deal met Ben, snel betaald en goede communicatie, Aanrader !

Prachtige Seiko van @Bens overgenomen , er was een goede communicatie , na mijn betaling het horloge de volgende dag ontvangen in goede staat , volgens omschrijving en foto 's .
Een goede ervaring!
Ben , bedankt.

1 like

Een leuke Merkur overgenomen van Ben / @Bens voor een zachte prijs. Goede communicatie met een aangename sfeer / toon. En een correcte verzending. Kortom Ben, duim omhoog :+1:

Alleen die doos
 Ben? EĂ©n horloge! Hoe dan?