Benson Luxury?

Beste horloge liefhebbers,

Vol aandacht aanschouw ik sinds enige tijd jullie discussies, opmerkingen en mooie horloges.
Een tijdje geleden heb ik bij BensonTrade.nl een mooi Breytenbach horloge gekocht. Nadat ik deze heb gegeven aan een goede vriend ben ik op zoek naar een nieuw horloge. Omdat ik zeer tevreden ben over BensonTrade heb ik allereerst op hun site gekeken. Daar viel mijn oog op de Benson Luxury; volgens mij een prachtig horloge maar graag wil ik voordat ik tot aankoop overga graag jullie mening horen.

Het horloge staat vermeld op; www.bensontrade.nl ; homepage onder “topaanbieding”. (ik kon de foto niet kopieren naar dit forum, sorry).

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groet Fabian

Voor die prijs een leuk horloge.
Maar heel bijzonder vind ik hem nou ook weer niet.

ik heb erg mijn twijfels bij benson trade, ze verkopen namelijk apogaum horlogesm mechanische chronografen voor pakweg 200 euro,…,dat lijkt me gewoon chinees waarvan ze zeggen dat het zwitsers is,…verder zeggen ze bij een open voorkant tourbillon,…,ook onzin,
kijk zelf maar, www.bensontrade.nl

Link werkt bij mij op de één of andere manier niet?? Kan website niet vinden?

…“Swiss Made” staat voor het concept van technische kwaliteit uitgedrukt in nauwkeurigheid, betrouwbaarheid, shock-resistance en waterdichtheid. Uiteraard staat het ook voor esthetische elegantie en originaliteit van het design. De intrinsieke waarde van het “Swiss Made” label verstrekt de consument de beste garanties.

Pffft, en dat allemaal omdat er ‘Swiss made’ op staat !

Tja, ik kan ze geen ongelijk geven want ze moeten natuurlijk hun producten verkopen. Elke verkoper maakt toch een mooi praatje voor hun producten?!

Maar blijkbaar is mijn vraag te lastig voor sommigen, ik wil graag jullie mening over het horloge. Niet over reclamepraat, andere horloges etc etc.

Tja, in mijn ogen verkopen ze de merken die teren op het succes van een ander. Die merken zijn over het algemeen kwalitatief minderwaardig (niet alleen het uurwerk!) en hebben geen enkele wederverkoopwaarde. En de prijzen die er voor gevraagd worden zijn te hoog. Maar aan de andere kant zijn ze modieus dus als je ze net als een swatch behandelt die je na twee jaar weggooit is het niet zo erg.

leuk horloge.