Wat een dikke klok! ik vindt hem helemaal top. Hoor graag wat jullie ervan vinden…
Oogt inderdaad als een heel dikke klok. Formaten?
Alleen de Bentley is er teveel aan…
Kast is 46 mm. hoogte weet ik niet
Beetje Tissot t-touch gevoel erbij, niet zo mooi, wijzers ook aan de dunne kant voor een groot horloge als dit.
Zonder de auto erbij zou ik dit niet kopen, andersom wel…
Sorry ik vind t nix…
Enkel omdat je er naar vraagt. Het is totaal niet mijn ding.
Iig goed dat smaken verschillen. Veel draagplezier!
Als je een Bentley bezit dan is het leuk om te dragen, anders een no go voor mij.
Die klok heeft in mijn optiek teveel texturen tussen bezel, band en wijzerplaat. Het resultaat komt wat lomp over. Ook de twee goten dwars over de wijzerplaat die digitale dingen doen brengen geen rust. Tot slot zijn er zaken op de zijkant van de kast in een andere kleur en textuur dan die kast.
Dat terwijl Bentley, “for the modest man”, een ingetogen klassiek ontwerp gebruikt:
Ook het interieur is niet gauche te noemen:
Dus ik snap niet wat dat horloge met Bentley te maken heeft, afgezien van het feit dat ze de naam er op hebben gezet. Als ik Bentley was zou ik Breitling voor de rechter slepen wegens het beschadigen van m’n merk.
Iedereen weet dat de Patek Calatrava beter bij een Bentley past. Maar wellicht dat de chauffeur de Breitling zou mogen dragen in z’n vrije tijd.
De combinatie van analoog met digitaal vind ik persoonlijk he-le-maal niks, evenals de combinatie van een horloge met een automerk. Breitling/Bentley, IWC/Porsche, Girard-Perregaux/Ferrari, Baume & Mercier/Rolls-Royce - hoe exclusief deze coproducties ook mogen zijn, de horloges die ze opleveren doen me steevast denken aan prijzige relatiegeschenken.
Dit is wel gek, ik opende dit topic met een voorgevoel, meestal vind ik Breitling for Bentley’s te groot and te burlesque.
Daarbovenop vind ik die analoog-digitaal Breitlings niks.
Maar WTF?!?
Dìt is een gaaf ding, niet te tierelantijnig maar juist modern en de combi analoog digitaal ziet er nu wel cool uit.
Overigens nog steeds WAY too big voor mijn polsen maar toch @superocean gave keuze, enjoy in good health!
Heb je gedronken?
Het ding ziet er niet uit. Het is een aanfluiting dat er Bentley op staat.
Ik snap echt niet dat je met een automerk om je pols loopt. Zelfs al heb je de bijbehorende auto.
Een variant - even bespottelijk, maar misschien ‘geinig onder vrinden’ - is zo’n klokje dat lijkt op een van de klokken in je auto-dashboard. Zoiets bijvoorbeeld (och arme Porsche 356…snik)
Omdat iemand een andere mening heeft dan jij heeft iemand gedronken? Mooie kerel ben jij…
Kerel?
Man dan, zoals u wilt…
Laat Gobert toch met zijn autistische gebrabbel…
Ontopic:
Ik vindt dat de Bently de uitstraling heeft van een goedkope Swatch of iets in die trant. Vooral die twee schermen (ondanks de chique invulling ervan doormiddel van de app) geven het een bij elkaar geraapt uiterlijk.
Nu, alleen de Bentley nog ,dan is het plaatje kompleet.