Benzz

Horloge verkocht aan Ben. Vlotte communicatie en -betaling. Netjes bericht van ontvangst en bevestiging van de staat horloge als omschreven.

Kortom: zoals het hoort en dus een prima ervaring!

Grt. Marco

Horloge verkocht aan @benzz !

Fijn, goed en snel contact!
Aanrader voor het forum.

Veel plezier ermee@

Ben heeft een bandje overgenomen. Vriendelijk, duidelijke communicatie en vlotte betaling! Thumbs up voor @benzz

1 like

Tweede aankoop van Ben in korte tijd bij mij. Ging nu om paar banden, minder spectaculair maar ook nu weer prima transactie, net als omschreven in mijn bijdrage/ervaring van 24 dagen geleden hier.

Grt. Marco

Mijn Citizen verkocht aan Ben, in een vloek en zucht gebeurd, super koper, geen gedoe, 1 keer knipperen met je ogen en het is gebeurd. Enthousiaste vent en duidelijk blij met de aankoop, ik ook dus :+1:

Seiko verkocht aan Ben. Vlotte en goede communicatie, snelle deal! Top bedankt @benzz :+1:

1 like

Een horloge verkocht aan Ben, geen gezeur, snelle transactie.
Goed contact, prima ervaring!
Geniet van je duiker @benzz!

Breguet magazine verkocht aan Ben ( @benzz ), vriendelijke vlotte beslisser en betaler! :slight_smile:

Zeker voor herhaling vatbaar!

Veel leesplezier gewenst met 116 pagina’s Breguet genot! :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan Ben.

Fijne communicatie en een vlotte betaler.

Aanrader!:+1:

1 like

Tja wat moet ik hier nou nog aan toevoegen… Ben is een topper :thumbsup:

1 like

Ook hier een prima ervaring met @benzz als verkoper. Duim omhoog ook :+1:

1 like

Hier een zeer goede ervaring met @benzz!

Ik had opknaphorloges te ruil en hij had er wel belang bij en kwam met een goed voorstel. Echter was hij zo snel, dat ik niet gelijk de horloges en brochures kon toezenden. Pas in het weekend had ik tijd om het te verzenden. Dit vond hij geen enkel probleem en stuurde zijn deel van de ruil reeds toe :thumbsup:

1 like

Ook hier goede ervaring met @benzz !

Ben heeft een horlogeband van me overgenomen.
Snelle reactie op berichten, snelle betaling, leuk contact. Bedankt Ben!

1 like

Horloge verkocht aan @benzz onder genot kop koffie. Hij nam de moeite om een eind te reizen met de trein om elkaar te ontmoeten. Leuk gepraat over uurwerken en een vlotte deal. Ik doe graag weer zaken met Ben! :+1:t3:

1 like

Wat accessoires verkocht aan @benzz, duidelijke communicatie en al met al een prettige deal. Zeker een aanrader! :+1:

Tweede maal dat ik een horloge verkoop aan @benzz.
Wederom een prettige, snelle deal en vlotte communicatie.
Aanrader!!! Bedankt Ben!

1 like

Horloge verkocht aan @benzz, zeer snelle deal met onmiddelijke betaling. Zo mogen er meer volgen, top een aanrader!