Berdski

Afgelopen maand de HFLE Aevig Balaur van Berdski a.k.a. Dennis overgenomen.
Uitstekende verkoper! Had zondagavond de betaling verricht en op woensdag lag de Balaur reeds om mijn pols… pakketje was overigens bovengemiddeld goed verpakt.

De staat van het horloge was exact zoals omschreven in de advertentie.
Erg leuke klok overigens, veel positieve reacties gehad.

Dennis, nogmaals dank!

Groet, Roel

[/url]

4 likes

Bulova Moonwatch op staal van @berdski overgenomen. Deze was precies zoals verwacht en omschreven. Snel, accuraat, compleet, goede prijs, kortom: hier wil je zaken mee doen. Dank Dennis!

1 like

Na een eerdere opmerking van @berdski op mijn incoming Casio Oceanus, deze deed het niet voor mij, deze verkocht aan Dennis, ging allemaal prima en vlot, gewoon prettig dus. Bedankt voor de bereidheid deze over te nemen! :+1:

1 like

Graag gedaan hoor! :wink::wink:

Horloge geruild met @berdski fijne transactie alles zoals het hoort, horloge zoals omschreven, netjes ingepakt en een voltte afhandeling.
Dennis nogmaals bedankt :+1:

1 like

Vandaag heeft @berdski zijn Rolex Air-King 116900 opgehaald… Erg prettige kennismaking! Aanrader om zaken mee te doen!, perfect.

1 like

Een aantal dagen geleden heb ik een mooie Christopher Ward van @berdski overgenomen. Dit was een plezierige ervaring. De communicatie was prettig en het horloge was snel verzonden. Eenmaal bij ontvangst bleek het horloge ook nog eens bombproof verpakt. Al met al top. Nogmaals bedankt Dennis voor de soepele deal!

1 like

Vandaag mijn Tudor Pelagos aan @berdski verkocht. Een soepelere transactie als met dit forumlid ga je niet meer meemaken. Reageert supersnel en vriendelijk en de transactie was snel gesloten. Aanrader.

1 like

Horloge overgenomen van @berdski. Prachtige staat, precies zoals beschreven, fijne communicatie en super verpakt. Een hartelijke aanbeveling waard!

1 like

Horloge verkocht aan @berdski. Super fijn contact en alles snel afgehandeld!
Aanrader om zaken mee te doen

P.S. geniet van je nieuwe aanwinst!

1 like

Zoo hee… Ik zie dat @berdski is cooking with gas! :slight_smile: Ook ik heb een horloge aan de goede man verkocht. Vlotte communicatie, uiterst sympathiek, snel afgehandeld.

Aanrader! Geniet er van, en bedankt, @berdski !

1 like

Toffe Nomos van Dennis gekocht. Was een fijne eerste ervaring voor een deal via HF voor mij. Aardige vent, alles zoals afgesproken.

Thanks Dennis!

1 like

Mooi no-nonsense klokje ook :+1:

Mooie groene Citizen Promaster Tough van @berdski gekocht. Snelle deal, geen gedoe, prima verpakt en snel verstuurd.
Bedankt Dennis👍
:star::star::star::star::star:

1 like

Zojuist heeft @berdski het ontvangst van mijn horloge bevestigd. Heel fijn contact, mega snelle deal, en had ook het geduld om te wachten op het doosje dat eventjes ontbrak. Bedankt Dennis en veel plezier ermee :muscle:t3:

1 like