Bereikbaarheid Monsterwatches

Hallo,
Weet iemand of er nog een andere manier dan de mail is om in contact te komen met Rob van Monsterwatches. Probeer het al twee weken via de mail maar geen respons.
Eerst een melding dat hij even op vakantie was, dus het mailadres moet goed zijn.
Al vast bedankt,
mvg. Hans

Facebook

Bedankt, ben zelf niet actief op Facebook maar ga het proberen via mijn zoon.
mvg. Hans

Ik krijg ook geen reacties op mail, wel een auto reply dat ie met vakantie is.

Ik ga ook maar eens FB inzetten…

Dan hoor ik graag of daar wel een reactie op komt.
mvg. Hans

Zelfde probleem. Ga het ook maar via fb proberen

Via facebook lukt het wel. Rob had last van een virus en die was lastig te verwijderen. Inmiddels heb ik gisteren weer mail van hem ontvangen.

Uhm, rob zit ook op hf. Pb misschien? Robbie409 ofzo.

Meteen een reactie via FB zoals we normaalgesproken van Rob gewend zijn. Hij heeft een flink computervirus gehad en is bezig alles bij te werken.

Ik had zo’n PostNL hijack virus. Scanner op how, meteen Outlook afgesloten. Na de beurs met iemand erbij boeltje opgeschoond, maar moet idioot veel mail inhalen. Doordat alles is teruggezet staat alle mail op “ongelezen”, dat is ook lastig. Maar inderdaad, Facebook werkt prima, komt meteen op mijn telefoon binnen.

Inmiddels contact gehad, alles naar tevredenheid. Zoals vaker vermeld, perfecte service.

mvg. Hans

Aha, dat verklaart het. Ik had ook al twee keer gemaild. Ik wacht wel af tot ik een reactie krijg. Altijd gekloot met een virus.

Even een algemene vraag; iemand nog recente bestel ervaring? Ik had gemaild over een Solid Presidential maar nog niets gehoord.

Het liefst bestel ik natuurlijk bij een forumlid in NL, maar de band is ook via Ebay te vinden via Wjean. Wat is het beste/snelste? Ik heb verder geen Facebook dus weet niet of m’n mail met de bestelling sowieso is aangekomen. Vandaar m’n vraag.

Volgens mij heeft hij altijd problemen met z’n mail. Moet ik via Facebook even vragen of hij contact met je op wil nemen?

zucht

Jaap-Wim Schreef:

Even een algemene vraag; iemand nog recente bestel
ervaring? Ik had gemaild over een Solid
Presidential maar nog niets gehoord.

Misschien pb?

Ik ontving op 20 november ook pas antwoord op mijn vraag van 6 oktober.

En dat was een vraag die je als ‘potentiele aankoop vraag’ kan aanmerken dus ik was eigenlijk wel verbaasd dat het zo lang duurde.

Edit: ik zag dat hij me al had gemaild intussen!

Hoi Candide,

dat is inderdaad wel jammer dat het zo lang duurde.

Jeffrey,

als je dit voor me zou willen doen, graag! Ik pb je ff.