Beretta

In mijn welhaast onuitputtelijke speurtocht naar opvallende verschijningen (qua klokjes dan) stuitte ik op de Beretta Cougar.
Iemand hiermee bekend?

Beretta Cougar? Het horloge zegt me niets; ik moet bij Beretta Cougar meteen denken aan bijgaand 9mm-pistool van Beretta, genaamd 8000 Cougar. Het horloge is in ieder duidelijk gebaseerd op een handvuurwapen qua design.
Het logo op de wijzerplaat is hetzelfde als dat van de vuurwapenproducent. Er is dus onmiskenbaar een link tussen beide.

Oei, nu weet ik niet meer welke ik mooier vind…

Heftige klok die Beretta!
Ziet er bijna nog gevaarlijker uit dan de gelijknamige gun ;).

Ik vind het wapen mooier maar uiteindelijk kies ik toch altijd voor Colt.

Maar het is best wel grappig. Net als automerken krijgen nu ook meer en meer wapenproducenten hun eigen horlogelijn.

Beretta Watch Worldwide is gevestigd in Neuchatel en noemt haar horloges naar de gelijknamige wapens. Dat maakt het zoeken ook erg lastig. Verkrijgbaar als quartz en automaat en geleverd in dezelfde doosjes als de wapens. Het model is ontworpen door Jorg Hysek …
Tot zover het resultaat van een dagje zoeken (erg mager).
Jurrr
ps, prijs in Japan; 275.000 yen

had ze al eens in een amerikaans blad gezien, daar zijn vuurwapens net zo makkelijk verkrijgbaar als deze horloges?? Het design is zeker geinspireerd op de wapens.

Groet Arno.

Stoere klok hoor ! Enig idee van afmetingen e.d. ?
groet
Harald

Ja gevonden. Vind hem wel duur.
http://www.chrono24.com/web/us/suchen/u/index.htm?showid=1230639&MODELL=beretta&lastshow=0&anzahlgesamt=2
Jur

Verdorie, het horloge is nog duurder dan het bijbehorende pistool! :smiley: